Dagsbergs Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har absolutt ikke noe i mot firetaktere, skal uansett ikke trimme Var bare ute etter å vite om SP525 virker sprekere enn YZF-125 Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er vel ikke det største forskjellen på toppfart men 2takt er mye mer turtallsvillig og jeg synes det er mye gøyere enn 4takts som har mye jevnere drag, foreslår du prøver begge men jeg ville klart gått for en mito! røde mito'er er jo sååååå strøkne at det er skummelt =) men er vel litt mer vedlikehold på mito med stempel osv =) Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, skal se litt nærmere på begge to Takk for alle svar Noen som vet om det sitter plomber på to steder i mito'en, slik som (jeg tror) det gjør på NSR? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er bare plombering i eksosanlegget. Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Åja Har hørt en del forhandlere mener det skaper mer problemer å ha plombe enn å kjøre uten. Stemmer dette også for SP525? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det skaper nok mindre problemer å kjøre 100% orginal. Motoren må jobbe mer når det er plombe, men det er ikke skadelig overhodet. Skal man kjøre uplombert, så må man dyse riktig etc, og da blir det ofte mer problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå