Gå til innhold

[LØST] Fable 2 - The Crucible problem -

Anbefalte innlegg

(Fant ikke den store Fable 2 tråden så starter denne)

Heisann! Jeg trenger virkelig hjelp her, holder på å klikke.

Jeg har endelig virkelig begynt å like Fable 2, som jeg kjøpte ved lansering men såvidt har rørt før nå. Jeg skal til å entre konkurransen "The Crucible" i main questen med det samme navnet. Jeg har kommet innenfor døren etter å ha snakket med to menn, og kjøpt våpen. Men nøyaktig hva skal jeg gjøre når jeg kommer innenfor døra? For døra i nord-enden av rommet vil ikke åpne seg, det samme med den jeg kom inn i. Og det er ikke mulig å snakke med noen heller. Den ene dama som snakket med en gang jeg kom inn i rommet holder kjeft nå, og ingenting skjer når jeg stiller meg foran døra og venter.

Hva nøyaktig er det meningen at jeg skal gjøre? Har jeg kommet over en bug?

Har virkelig ikke lyst å starte hele spillet på nytt, da blir det lagt på hylla igjen. Håper at noen kan hjelpe.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener og huske man måtte plukke opp en bok med regler i? :p Bare se litt ved siden av inngangsdøre på et bord :)

Har plukket opp reglene, og lest de. Er ikke noe jeg kan gjøre med de videre heller virker det som, f.eks å legge de tilbake er umulig

Lenke til kommentar
Vakten skal rope på deg, be deg lese reglene, og så åpner porten seg automatisk, så dette høres ut som en glitch. Slikt ordner seg som regel så fort du får lastet området på nytt. Så, bare gå ut derifra og prøv på nytt.

Han sier at både døren han skal inn i, og døren han kom inn i er låst. Slik jeg ser det er han låst inne i rommet.

Lenke til kommentar
Vakten skal rope på deg, be deg lese reglene, og så åpner porten seg automatisk, så dette høres ut som en glitch. Slikt ordner seg som regel så fort du får lastet området på nytt. Så, bare gå ut derifra og prøv på nytt.

Han sier at både døren han skal inn i, og døren han kom inn i er låst. Slik jeg ser det er han låst inne i rommet.

Jepp, jeg var egentlig ganske screwed. Men heldigvis er Fable 2 utrustet med en "teleporter hvor du vil"-funksjon, som jeg selvsagt hadde glemt ut at jeg hadde. Jeg klarte ihvertfall å teleportere meg ut av rommet og gikk inn på nytt, denne gangen gikk alt som smurt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...