stian_molvik Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sitter her å spiller X men 2, men så har det seg jo sånn a t moroa må ta slutt... Er kommet til Act 2: Lone Wolf Down, en av de siste partene, der jeg møter Vendigo. En diger dude som ikke kan drepes,, men lurer på hva som må gjøres for å komme videre.. I og med at det ikke er noen walkthroughs ute, lurte jeg på om noen i forumet har peiling?? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 x-men 2 ? finnes det x-men 1 spill ? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 aner ikke,, men X2 er iallefall dødskult... fortsatt ingen som vet svar? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 ok. testa det i helga. fysj å dårlig. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 jaja,, "smaken er som baken, delt i to"... :wink: Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva gjorde du for å komme deg forbi alle vaktene? Med en gang de ser deg, trykker de på alarmen. Jeg sitter dønn fast der... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jaja,, "smaken er som baken, delt i to"... :wink: .. og din stinker Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 jaja,, "smaken er som baken, delt i to"... :wink: .. og din stinker GO ytringsfriheten! 8) Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 X2 er faen det største møkkaspillet jeg har spillt. Det er bare stress og jævelskap. Det er ikke gøy i det hele tatt. Hvis jeg noen gang møter han som har laget spillet, skal jeg faen meg skjøre over strupen på han, klippe av han pikken og legge den i kjeften hans. Faens idioter. Måtte de brenne i helvete alle sammen. Jævla amatører. Og til slutt vil jeg si at det er faen så irriterende at dette blir sensurert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå