RasmusKRiis Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hva synes dere? 1/100 sec f/22 ISO 100 Endret 14. mars 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Pent. Veldig pent. Men er bakgrunnen litt...mørk? Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Utrolig fint bilde! Er ikke stort negativt å si om det! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg syns vannet og glasset går for mye i ett med bakgrunnen Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Et eget lys på bakgrunnen +1 til 1.5 EV ville nok hindret vannet og glasset i å gå i et med bakgrunnen på samme måte. Kanskje hindret lys på glasset fra å påvirke bakgrunnen også. Men kul idé, liker den Lenke til kommentar
rbentsen Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men er dette innenfor sjangeren stilleben? Hvordan er lyssettingen gjort her? Endret 9. mars 2009 av rbentsen Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 kanskje litt dumt spørsmål, men er dette innenfor sjangeren stilleben? I og med at det er bevegelse tror jeg det blir feil å kalle det stilleben. Men hva vet jeg. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men er dette innenfor sjangeren stilleben?Hvordan er lyssettingen gjort her? Brukte et lys til bakgrunnen og et lyss på glasset + blitz som ble reflektert via at speil og inn til glasset. Endret 9. mars 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå