Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt enkelt - hvilke filmer får frem kraften i blu-ray-formatet på den aller beste måten? Da tenker jeg på en kombinasjon av grafikk og surroundlyd - samme hva slags film det er. Rett og slett - om man har en BD-spiller og et 5.1-surround-system - hvilke filmer setter man på for å få drøyest kvalitet? Hva viser man folk for å overbevise dem om hvor bra BD er? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html Du kan sortere etter bla.a lyd/bilde. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ut fra min lille erfaring med Blu Ray, 5.1 og Full HDTV, så storkoste jeg meg med Wall-E filmen Generelt sett 3D animasjonsfilmer som er laget i HD, gir relativt 100% rene bilder. Jeg var på vei til å kjøpe Cloverfield på Blu Ray også, til en kompis lo godt av meg og sa "Hva skal du se, enda mer noise og film grain?" Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Har hørt god-ord om Wall-E, ja. Har ennå ikke fått sett den, vurderer BD vs. DVD i dette tilfellet :9 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sinnssyke bilder på Wall-E på BD. Enormt etter mine øyne. Endret 8. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan vel si at dersom man tror at HD filmer bare er mer "noise & film-grain", da har man ikke spesielt mye erfaring med HD filmer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Kan vel si at dersom man tror at HD filmer bare er mer "noise & film-grain", da har man ikke spesielt mye erfaring med HD filmer. Han sa vel det fordi den filmen er sånn, ikke at noise&grain kjennetegner HD. Flere forslag til filmer? Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Tja, de fleste BD filmene jeg har sett, har hatt meget god lyd og bra bilde, men det er noen som skiller seg litt ut. Fks: Apocalypto (som ser helt magisk ut) Sunshine The Fall Tranformers Blade runner Endret 8. mars 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Begge Hulk filmene tar seg svært godt ut. Blade Runner kan også være verdt å få med seg. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 2001 for bilde No Country for Old Men for lyd The Dark Knight og Blade Runner for en finfin kombinasjon av begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå