Gå til innhold

Adidas f30, hvilke knotter?

Gjest Slettet+4123456

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+4123456

Hei, er en rask kantspiller som skal ha nye sko til kunstgress/krøllgress og valget har falt på f.30, men lurer på hvilke knotter jeg burde velge, turf eller disse: http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...lsko-19110.aspx

Fint om noen har erfaringer.

Trodde jeg fikk det inn i "store fotballsko-tråden" fint om noen kan flytte innlegget mitt inn dit.

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig, bør du egentlig ikke kjøpe f.30 for så mye penger.

Men det spørs hva slags kunstgress du spiller på. Spiller du på de nye banene(myke) eller de gamle(harde)

Hvis du spiller mest på nye baner, bør du velge den med de lange knottene, hvis du spiller på gamle baner bør du ta de korte.

Men som jeg sa, hvis du er en rask kantspiller bør du velge en annen sko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Men det spørs hva slags kunstgress du spiller på. Spiller du på de nye banene(myke) eller de gamle(harde)

Hvis du spiller mest på nye baner, bør du velge den med de lange knottene, hvis du spiller på gamle baner bør du ta de korte.

Vil karakteriserer banene jeg spiller på som middels harde til harde, hvilken sko ville du anbefalt meg da? er ikke 100% sikker på f.30 egentlig, men har tenkt mest på den i det siste pga beskrivelsen av den.

Lenke til kommentar

Vil karakteriserer banene jeg spiller på som middels harde til harde, hvilken sko ville du anbefalt meg da? er ikke 100% sikker på f.30 egentlig, men har tenkt mest på den i det siste pga beskrivelsen av den.

Men hvis de er middels harde til harde burde du kjøpe små knotter, altså den andre linken.

Og da bør du bare gå for f.30 :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456
Hvor mye er du villig til å gi for et par fotballsko da?

opp til 1500 cirka, men da må de vare en stund.

Lenke til kommentar

Jeg hadde f30 ifjor (fjorårsmodell, eller året før der) og de funka egentlig fett. Digge å ha på og helt greie å bruke. Jeg hadde grusknotter da, og de ble slitt av etter 2 måneder. :mad:

Endret av kapers12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...