Lillah Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har aldri sjekket noen eller funnet noen, det er alltid mannfolka som har sjekket opp meg. Hvilke tips kan du gi meg? Hvordan liker du som mann å bli kontaktet? Eller dere andre damer som klarer å sjarmere mannfolka, - hva gjør dere? Jeg er ute etter å bli kjent med seriøse menn i 30årene, ferdig med ONS. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Vis interesse. That's it. Tror det funker begge veier. Det er i hvert fall min erfaring. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jepp å vise interesse funkar som berre det for meg Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Still det spørsmålet til den du er interessert i. Direkte, Selvsikkert, Awesome! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Still det spørsmålet til den du er interessert i. Direkte, Selvsikkert, Awesome! Den tror jeg nesten at jeg må prøve en gang, jeg liker ideen om ikke annet Edit: For å svare på det trådstarter spør om når det gjelder hvordan jeg liker å bli kontaktet så hadde du kommet ganske langt med å kun si hei mens du har på deg ditt peneste smil, ikke verre enn det. Endret 8. mars 2009 av CurSe Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har aldri sjekket noen eller funnet noen, det er alltid mannfolka som har sjekket opp meg. Hvilke tips kan du gi meg? Hvordan liker du som mann å bli kontaktet? Eller dere andre damer som klarer å sjarmere mannfolka, - hva gjør dere? Jeg er ute etter å bli kjent med seriøse menn i 30årene, ferdig med ONS. Send meg en PM. Not kidding! Å sjarmere en mann er ikke vanskelig. Det holder å smile. Om du klarer å unngå PMS uker i strekk samt være enig i at det var dommeren sin feil at favorittlaget tapte så er du i mål. Når en har passert tretti og har barn og litt annen bagasje fra tidligere forhold så setter en pris på en kvinne som det er "no hassle" med. En kvinne en kan prate med, tulle med, ligge med (sex er vel det aller viktigste i et forhold samtidig som sex ikke er viktig i det hele tatt). Forstod du den så har du allerede scoret høyt hos alle fornuftige menn Lenke til kommentar
Lillah Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for tips, gutter! Må vel bare hive meg ut i det. Lar PMSen bli hjemme og tar med angsten i stedet, i håp om at noen vil ha ei godt brukt alenemor Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @curse, Do it! Og kom med rapport I'll do the same Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 inviter deg hjem til meg og kle av deg Lenke til kommentar
isprins Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 spar meg for kvinnfolkdrama iallefall.. og ikke plapre så inn i helvete mye Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke funnet noe bedre måte å sjarmere noen på enn å gå bort til de og si følgende ord.. Og hold deg fast, denne linjen som kommer nå er en godt bevart hemmelighet som ikke veldig mange benytter seg av.. Men den er en sikker vinner.. *trommevirvel* Hei! Tro det eller ei, men det er den beste måten. Vær frempå, by på deg selv, og ta initiativ. Det er ikke noe som er mer attraktivt for en gutt enn ei jente som faktisk tar initiativ og viser interesse. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Støttes, Smurfstafa! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har lest det på en plakat en gang i tiden, litt useriøst, men jeg syns den er så flott: Show up naked. Bring beer. Men fra spøk til alvor, vi er ikke så vanskelig å sjarmere! Smil og le litt når du snakker med en mann, stort mer skal ikke til for å sitte igjen med et positivt inntrykk av deg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Takk for tips, gutter!Må vel bare hive meg ut i det. Lar PMSen bli hjemme og tar med angsten i stedet, i håp om at noen vil ha ei godt brukt alenemor Det kommer også an på hvordan barna er. Hvem vil vel ha noe med uoppdragne drittunger å gjøre? Og please, ikke bruk "godt brukt" i en kontaktsituasjon, det blir bare uff og setter deg selv i et dårlig lys. Lenke til kommentar
Lillah Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Takk for tips, gutter!Må vel bare hive meg ut i det. Lar PMSen bli hjemme og tar med angsten i stedet, i håp om at noen vil ha ei godt brukt alenemor Det kommer også an på hvordan barna er. Hvem vil vel ha noe med uoppdragne drittunger å gjøre? Og please, ikke bruk "godt brukt" i en kontaktsituasjon, det blir bare uff og setter deg selv i et dårlig lys. Mine barn er selvfølgelig verdens skjønneste. Og nei, jeg skal da naturligvis ikke si at jeg er godt brukt, det høres absolutt ikke bra ut - enig med deg der! Endret 11. mars 2009 av Lillah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå