Lawliet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei, begynner å bli forbanna lei av nedlastings hastigheten min nå. Jeg har så og si 0 peiling på alt som har med ip adresser og port åpning og slikt, så om noen kunne gitt meg noen tips hadde det vert fint. Bruker Utorrent forresten. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 tja hastighet er det på linja de? greit å vite om det er syndern:) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 tja hastighet er det på linja de?greit å vite om det er syndern:) Ligger på ca 0,7 mbit/s, tror dog jeg betaler for 3. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 der har du svaret på nedlastningshastigheten din, men skal nok gå ann å øke den litt. hvertfall ut. ta en titt her finn rutern din, følg guiden til punkt å prikke. Hvis ikke routern din er der, finner du en fra samme produsent. Pleier ikke å være så store forskjeller fra router - router Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 der har du svaret på nedlastningshastigheten din, men skal nok gå ann å øke den litt. hvertfall ut. ta en titt her finn rutern din, følg guiden til punkt å prikke. Hvis ikke routern din er der, finner du en fra samme produsent. Pleier ikke å være så store forskjeller fra router - router Takk, skal prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå