-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 :o :o 8) :o :o Finn en feil! Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 du med 223 fsb...lucky man.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hehe.. latterlig 8) Hva er latterlig? Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe, den er vanvittig bra på klokking.A7N DLX Rev 1.04, den klarte maks 233 stabilt, tips dere må ha et sidedør med vifte som går på 3000rpm ikke bruk svart gitter som chieftec bruker den taper mye luft. Chipsett er ikke så varm på 3000rpm på side uten vifte på northbridge, ingen passiv kjøleribbe på southbridge. Har jo ALT du trenger, ingen ekspansjonskort. Bra å høre, tar ofte feil :oops: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 du med 223 fsb...lucky man.... Hvorfor skulle ikke det gå? Jeg foreslår du leser litt på internet før du driter deg ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 synes måten som -=UniCorn=- starta innlegget på var latterlig, iallefall når andre er sier v2(abit kortet) har feil, tror det er litt opp og ned med detta kortet også sånn som a7n8x, et kort som JEG ikke har hatt problem med. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe, den er vanvittig bra på klokking.A7N DLX Rev 1.04, den klarte maks 233 stabilt, tips dere må ha et sidedør med vifte som går på 3000rpm ikke bruk svart gitter som chieftec bruker den taper mye luft. Chipsett er ikke så varm på 3000rpm på side uten vifte på northbridge, ingen passiv kjøleribbe på southbridge. Har jo ALT du trenger, ingen ekspansjonskort. Nå boota jo min maskin på 230Mhz FSB med standar kjøling, ingen mods. Tror jeg økte chipsett voltage med 0,1volt. Det var det eneste. Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 brune ha....kanskje ikke kortet mitt....som jeg kjøpte med en gang det kom ut, av typen ræva cmos batteri serien kan gå så høyt da... betyr jo ikke at de kan det... har bra nok kjøling....både NB og SB...tenk deg om 2 ganger a mann Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det var en på forumet som ga meg link til det med Abit v2.0 Har ærlig talt ikke tatt være på det, sry Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 brune ha....kanskje ikke kortet mitt....som jeg kjøpte med en gang det kom ut, av typen ræva cmos batteri serien kan gå så høyt da... betyr jo ikke at de kan det... har bra nok kjøling....både NB og SB...tenk deg om 2 ganger a mann Har tenkt med om tusen ganger, Finn en feil! Når du sier sånt, mener du at det er umulig da Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 rofl du er så kritisk... det var en spøk right....5 feilene assa, det var lixom 5 smileyer der en av dem var anderledes.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 rofl du er så kritisk... det var en spøk right....5 feilene assa, det var lixom 5 smileyer der en av dem var anderledes.... ja, men det virka som du mente at det ikke var mulig, mange som greier over 200fsb... Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 menneh brune ha....det jeg sikta til med at kortet mitt ikk nødvendigvis var like bra som hans til å klokke med, noe det antageligvis ikke er, er jo at Hk er som CPU'er, noen kan andre kan ikke.....det er stepping på NB oxo vet du :wink: Er lixom ikke ute etter å krangle med deg... @ight? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 menneh brune ha....det jeg sikta til med at kortet mitt ikk nødvendigvis var like bra som hans til å klokke med, noe det antageligvis ikke er, er jo at Hk er som CPU'er, noen kan andre kan ikke.....det er stepping på NB oxo vet du :wink: Er lixom ikke ute etter å krangle med deg... @ight? oki No hard feelings :wink: Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 jeg skreiv: "menneh det er en kjent sak at ikke alle a7n korta klarte 200....men la seg rundt det jeg fikk, 198. " legg merke til at dette ikke viser til ALLE a7n8x korta, men mange av de korta som først blei sluppet, ergo som mitt siden jeg kjøpte det, eller nei forhåndsbestilte det, høyst sansynelig ikke kunne klare det .... det er f@cts. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hva var så problemet med asus'n? Har ikke noe problem med det, mange jeg kjenner som har det, de har heller ikke problem med det. Enten er det noe galt med HK, da ville jeg levert det inn hvis jeg var deg, eller så er det du wtf?! Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 brune ha: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hva var så problemet med asus'n? Har ikke noe problem med det, mange jeg kjenner som har det, de har heller ikke problem med det. Enten er det noe galt med HK, da ville jeg levert det inn hvis jeg var deg, eller så er det du wtf?! Mente ikke om deg, men lurte på det samme, "hvorfor." Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har hatt et Abit KT7A v. 1.3. Ga det rett og slett opp til slutt og ga det bort. Kortet var kravstor på både minne og skjermkort (Gainwards kortene gikk rett og slett ikke). Kræsjet ofte og hang seg. Har nå et Asus K7V333, ikke det nyeste på markedet, men du verden så stabilt og overklokke vennelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå