Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snodig bivirkning av alkohol, er jeg alene ?

Optique

Anbefalte innlegg

Heisann, har seg slik at jeg lurte på en veldig enkelt sak ang. alkohol.

Ofte i dagene etter at jeg har vært ute og kost meg, så får jeg det jeg vil kalle "ettersleng" eller noe. Jeg blir paranoid og føler ikke helt hendene mine, slik som vanlig. Greit nok at dette kan skje om jeg drikker så mye at jeg havner i grøfta liksom, men når jeg ikke har drukket så mye da, hvorfor skjer dette ?

Noen som har en logisk forklaring her ?

Det er ikke noe som "plager" så mye, er jo litt komisk, men er nysgjerrig ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe sånn her også, men ja. Det med en uke var at jeg hadde drukket så mye at jeg havna i ei grøft dagen etterpå og vel så det.

Det er sikkert ikke en veldig god "forklaring" på hva det kan være, har ingen anelse!

Lenke til kommentar

Drakk meg driiitings engang der jeg hev innpå mørk sprit, kom til byen.

Et glass senere med Vodka + noe annet var det over og ut.

Blækka ut og spydde.

Ringte fattern. Tett etterpå ringte en annen ukjent fyr til fattern og ba han hente meg.

Herrejesus, DA snakker vi om angst dagen derpå.

Lenke til kommentar

Alkohol er jo en kraftig gift da, så kanskje du skulle vurdere om det er særlig lurt å drikke den i den mengden du gjør.

Ugangen som alkoholen gjør i kroppen er ganske stor, og siden alkohol er fettløselig vil den rote til hjernecellene dine slik at de kommer i ubalanse og trenger flere dager på å komme seg etterpå. I tillegg vil nedbrytningsproduktet av alkohol gjøre deg temmelig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...