Anders Leipsland Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er ikke noe annet å si enn at dere som vurderer vannkjøling bør slå til på Waterchill nå! For 1400kr får du et helt komplett sett som kun blir slått med litt over 3 grader mot en Magnum / Max.Perf. / Eheim combo! mtp alt man får med så er det rett og slett en ekstremt bra pris. De fleste settene som finnes fra før er tross alt "halvferdige". Aseteks er helt komplett. ocshoot har sluppet sin test og som et bilde der viser er Max.Perf radiatoren en enorm sak og der ligger nok grunnen til de 3 gradene. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...p=846790#846790 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?p=846790#846790 Jeg vet, men jeg posta mitt innlegg først Lenke til kommentar
Dings Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei! Noen som vet støynivået på pumpen i det settet? Litt av poenget med vannkjøling er jo å få maskinen til å holde mest mulig kjeft Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Litt av poenget med vannkjøling er jo å få maskinen til å holde mest mulig kjeft Mvh. Dings Nja.. det spørs jo på brukeren! Jeg bryr meg ikke LITT om støyniveuet til maskina egentlig.. Den står rett ved siden av meg på bordet. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Så sant så sant, men det kunne jo hende at denne pumpen hørtse ut som en Hercules eller noe.. Det jeg egentlig ville frem til var om denne pumpen utpeker seg i noen retning, det være seg positiv / negativ, på noen måte. Men som du sier, det vil altid komme ann på brukeren Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Så sant så sant, men det kunne jo hende at denne pumpen hørtse ut som en Hercules eller noe.. Det jeg egentlig ville frem til var om denne pumpen utpeker seg i noen retning, det være seg positiv / negativ, på noen måte. Men som du sier, det vil altid komme ann på brukeren Mvh. Dings pumpen overdøves lett av hardddiskene, 100%. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Fint fint Det var stort sett det jeg trengte å høre. Takk for svar Mvh. Dings Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er ikke noe annet å si enn at dere som vurderer vannkjøling bør slå til på Waterchill nå! For 1400kr får du et helt komplett sett som kun blir slått med litt over 3 grader mot en Magnum / Max.Perf. / Eheim combo! Opgir du prisen eks moms? Forøvrig er det vel ikke komplett uten chipset og gpu kjøler da blir nok prisen omtrent det dobbelte dersom det i det hele tatt var tilsalgs. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det er med moms, jeg har testet dette settet og kan ikke si annet enn at det er helt kurrant. Pumpen bråker lite og tempen kan ikke sies annet å være bra Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Opgir du prisen eks moms? Forøvrig er det vel ikke komplett uten chipset og gpu kjøler da blir nok prisen omtrent det dobbelte dersom det i det hele tatt var tilsalgs. Eeeh, omtrent det dobbelte? Du tror vel ikke blokkene kommer til å koste 700kr per stk? Forøvrig vil det koste mer å kjøle flere komponenter uansett om du velger Swiftech, DD, Waterchill osv. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er med moms, jeg har testet dette settet og kan ikke si annet enn at det er helt kurrant. Pumpen bråker lite og tempen kan ikke sies annet å være bra Duger settet til overklokking av en, XP1700 og/eller XP2500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå