Gå til innhold

Microplex bringer vann til folket! 1400kr for komplett sett!

Anbefalte innlegg

Er ikke noe annet å si enn at dere som vurderer vannkjøling bør slå til på Waterchill ! For 1400kr får du et helt komplett sett som kun blir slått med litt over 3 grader mot en Magnum / Max.Perf. / Eheim combo! mtp alt man får med så er det rett og slett en ekstremt bra pris. De fleste settene som finnes fra før er tross alt "halvferdige". Aseteks er helt komplett.

ocshoot har sluppet sin test og som et bilde der viser er Max.Perf radiatoren en enorm sak og der ligger nok grunnen til de 3 gradene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt av poenget med vannkjøling er jo å få maskinen til å holde mest mulig kjeft  :D  

Mvh.

Dings

Nja.. det spørs jo på brukeren! Jeg bryr meg ikke LITT om støyniveuet til maskina egentlig.. Den står rett ved siden av meg på bordet.

Lenke til kommentar

Så sant så sant, men det kunne jo hende at denne pumpen hørtse ut som en Hercules eller noe.. Det jeg egentlig ville frem til var om denne pumpen utpeker seg i noen retning, det være seg positiv / negativ, på noen måte.

Men som du sier, det vil altid komme ann på brukeren

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
Så sant så sant, men det kunne jo hende at denne pumpen hørtse ut som en Hercules eller noe.. Det jeg egentlig ville frem til var om denne pumpen utpeker seg i noen retning, det være seg positiv / negativ, på noen måte.

Men som du sier, det vil altid komme ann på brukeren

Mvh.

Dings

pumpen overdøves lett av hardddiskene, 100%.

Lenke til kommentar
Er ikke noe annet å si enn at dere som vurderer vannkjøling bør slå til på Waterchill ! For 1400kr får du et helt komplett sett som kun blir slått med litt over 3 grader mot en Magnum / Max.Perf. / Eheim combo!

Opgir du prisen eks moms? Forøvrig er det vel ikke komplett uten chipset og gpu kjøler da blir nok prisen omtrent det dobbelte dersom det i det hele tatt var tilsalgs.

Lenke til kommentar
Opgir du prisen eks moms? Forøvrig er det vel ikke komplett uten chipset og gpu kjøler da blir nok prisen omtrent det dobbelte dersom det i det hele tatt var tilsalgs.

Eeeh, omtrent det dobbelte? Du tror vel ikke blokkene kommer til å koste 700kr per stk? Forøvrig vil det koste mer å kjøle flere komponenter uansett om du velger Swiftech, DD, Waterchill osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...