Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Uansett jeg merker at tastturet mitt er litt fettete. Nei jeg spiser ikke ved maskinen, men når andre bruker den og de ikke er reine eller meg selv så kan det bli fettete. Har lest at det er masse bakterier på et tastatur. Hvordan vasker man et tastatur? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Man får kjøpt bakteriedrepende rens til nettopp dette formålet. Mener bestemt at man ikke må lenger enn til Elkjøp for å finne dette. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du kan jo ta av alle tastene og vaske de? Sitter ikke så veldig godt fast, og de er lette å få på igjen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Du kan jo ta av alle tastene og vaske de? Sitter ikke så veldig godt fast, og de er lette å få på igjen. Det har jeg gjort før, men finnes det en annen måte? noe man har hjemme? ta en q-tips med noe på? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du må jo uansett under tastene for å få gjort ordentlig rent. Qtips'ene tar du frem etter at du har fjernet alle tastene. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Du må jo uansett under tastene for å få gjort ordentlig rent. Qtips'ene tar du frem etter at du har fjernet alle tastene. Jeg mener oppå tastene. Noe jeg kan ta der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå