ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Nå har man funnet ut hvordan man unlocker de fleste nasjonene til custom og online battles Les om det her Og man har funnet ut hvordan de som kjøpte standard versjonen av Empire kan få Special Forces unitsa unlock unpacker Endret 10. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Daraim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ser ut som de har funnet ut hvordan man kan spille de fleste nasjonene på campaing kartet også finn ut mer her har ikke prøvd den selv enda... Endret 8. mars 2009 av Daraim Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Virker som om man kan være Norge Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Virker som om man kan være Norge Tviler, man er jo under dansk styre. Lenke til kommentar
Daraim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 man kan være norge men når jeg prøvde så lukket spille seg og fikk beskjed om at det hadde sluttet og virke... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Skal sjekke nå. Tror man kan velge dem i menyen, men at spillet crasher under loading hvis man velger dem. EDIT: Alle de nasjonene som er emergent kan man ikke spille som. de er land som kan frigjøre seg fra andre, eller skifter navn og har ingen landområder. Så det nærmeste man kommer Norge hittil er Danmark. Endret 8. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
qollies Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Trodde ikke spillet kom ut før i sommer jeg! Dette må jeg bare kjøpe! Kanskje tatt feil av dette å mafia 2 da som kommer utpå sommeren/høsten Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal sjekke nå. Tror man kan velge dem i menyen, men at spillet crasher under loading hvis man velger dem. EDIT: Alle de nasjonene som er emergent kan man ikke spille som. de er land som kan frigjøre seg fra andre, eller skifter navn og har ingen landområder. Så det nærmeste man kommer Norge hittil er Danmark. Hmm, den SF unlock tråden er fjernet fra TWC.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå