snabelkabel Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hoy En venn av meg bedde meg med på vors hos noen jenter forrige lørdag. Alt gikk veldig bra og vi dro ut på by'n. Der danset jeg med ei av jentene HELE kvelden. Etter det stengte spurte jeg om jeg kunne ringe henne en dag, så kunne vi ta en kaffe. Jeg fikk nummeret og ringte henne 4 dager senere, hvor vi avtalte og møtes på torsdag og ta en øl. Vi snakket masse og det gikk veldig bra... Jeg fulgte henne hjem og hun ba meg på singstar-vors den kommende lørdagen(igår). Når jeg kom hjem, fikk jeg en meldig fra henne: "Hei igjen takk for i kveld, d va koselig, håpe d gikk greit på den laaange ferden hjem;) vi snakkes:)" På lørdagen dro jeg på singstar-vors, og det gikk veldig bra egentlig. Ute på by'n danset vi endel igjen, og mot slutten så satte vi oss ned på ett ledig bord. Vi startet å rote litt, men hun stoppet plutselig å sa at hun bare ville være venner . Det var ikke meg det var noe galt med, men at hun ikke kunne tenke seg noen akkurat nå. Jeg fulgte henne hjem, og på veien spurte jeg om hun ville være med å se en film hos meg til tirsdag, noe hun sa ja til. Før hun gikk inn så kysset vi litt til... På veien hjem ringte hun meg, men på grunn av min berusede tilstand husker jeg ikke hva som ble sagt Så hva skal jeg gjøre nå ? Er det "game over" ? Setter pris på tanker og ideèr -Snabelkabel Endret 8. mars 2009 av snabelkabel Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hun sier dere skal bare være vener, da sier du ha det! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vil ikke si at det er game over nei. ikke alle jenter er like løse. Noen må du jobbe for. Så tipset mitt til deg er å jobbe for det du vil ha. Ikke se på det som en nedtur bare fordi hun sier at hun vil være med venner. Å si at hun bare ville at dere skulle være venner, så litt senere kysset dere? Ja høres jo ut som det er det hun vil. Hehe Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er dine intensjoner? Er det et forhold? One night stand? Fuckbuddy? Hvis det er forhold du er ute etter; si hade! Ellers er de to siste uforpliktende noe som hu kunne gått med på Igjen er det du som vet best hva du og hu vil.. Imed at dere rota er du egentlig ikke i friendszonen:D Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 med tanke på at dere har rotet litt og kysset så er det ikke helt umulig at dere kan bli sammen. men, det kan virke som hun er en du må jobbe litt for og få (noe som jo kan være bra). Fortsett og ta det rolig og tar du sjansen på hu kan det jo gå bra om du er villig til og jobbe. virker som hun spiller litt "hard to get". Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du må ta på hun mer fra begynnelsen av. Du har ventet for lenge med fysisk kontakt (eller tar jeg helt feil nå? du får si ifra ) mirgot: Det er jævla dumt å kaste ei jente bare fordi hun vil være venn med deg. Venninner er VELDIG nyttige og det er flere grunner til å beholde dem: - Du har social proof, snakker med dem/hilser/småkysser etc. ute på byen (Dette var spesielt til deg mirgot som er "PUA") - Hun har som oftest mange venninner og vil få flere etterhvert = som gir større kjangs for en framtidig partner og hun vil komme med "jenter hun tror passer for deg" - Du har større sosial krets = noe som resulterer i flere vors og flere muligheter Og igjen mirgot: http://genuine-connections.com/no/index.ph...me=filosofi.php ALLE jenter er spesielle, ta vare på dem (så lenge du liker dem på en positiv måte ofc.) Mot de la Vie Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hoy En venn av meg bedde meg med på vors hos noen jenter forrige lørdag. Alt gikk veldig bra og vi dro ut på by'n. Der danset jeg med ei av jentene HELE kvelden. Kyss! Etter det stengte spurte jeg om jeg kunne ringe henne en dag, så kunne vi ta en kaffe. Kyss! Jeg fikk nummeret og ringte henne 4 dager senere, hvor vi avtalte og møtes på torsdag og ta en øl. Seksuell spenning! Vi snakket masse og det gikk veldig bra... Kyss! Jeg fulgte henne hjem og hun ba meg på singstar-vors den kommende lørdagen(igår). Kyss! Når jeg kom hjem, fikk jeg en meldig fra henne: "Hei igjen takk for i kveld, d va koselig, håpe d gikk greit på den laaange ferden hjem;) vi snakkes:)" Seksuell spenning! På lørdagen dro jeg på singstar-vors, og det gikk veldig bra egentlig. Ute på by'n danset vi endel igjen, Kyss! og mot slutten så satte vi oss ned på ett ledig bord. Vi startet å rote litt, Touchdown! men hun stoppet plutselig å sa at hun bare ville være venner . Det var ikke meg det var noe galt med, men at hun ikke kunne tenke seg noen akkurat nå. Bummer... Seksuell spenning, fjern sosialt press! Jeg fulgte henne hjem, og på veien spurte jeg om hun ville være med å se en film hos meg til tirsdag, noe hun sa ja til. Kyss! Før hun gikk inn så kysset vi litt til... Oh yeah! På veien hjem ringte hun meg, men på grunn av min berusede tilstand husker jeg ikke hva som ble sagt Så hva skal jeg gjøre nå ? Er det "game over" ? Aldri si aldri! (Du kan bytte ut "Kyss!"'ene ovenfor med bare det å formidle budskapet ditt, altså målet ditt for man trenger ikke kysse en jente for å ikke havne i vennesonen, men hvis forhold er målet så er det nicy nice!) Setter pris på tanker og ideèr Here goes (Hvis det er litt hard tone, så no offence!!): Du var særr treg før du fikk satt igang et lite kyss, du sendte også trolig ut vennefølelser ved å ikke klart formidle hva du ønsket. Seff havner du i vennelista da! Men veldig bra at du kyssa hun etterpå uansett, for håpet er ikke ute imo! Jeg kan nevne to måter du kan møte situasjonen på. Den raske måten: Mann deg opp og inviter deg over til hun med en klar melding om hva kvelden skal bringe. Du ønsker ikke noe vennskap, og hvis hun ikke ønsker no mer kan hun lett takke nei. Er hun usikker så tar du valget for hun. Når du møter opp hos hun så stirr henne dypt inn i øynene og ta tak i hun for så å smelle hun inn i veggen (eller bedre en lukket dør) før du kysser henne. No more games! Den trege måten: Løp ut å treff andre jenter i en periode på 1-2 måneder før du kontakter hun igjen og setter drastisk opp tempoet. Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du har rett Mot de la Vie:P Tolket dette som han var forelsket i henne og da er det å være kunn venn med henne veldig hardt(personlig erfaring) La oss si at de fortsetter bare å være venner mens han er forelsket i henne. Hu drar med flere venner som ''hadde passet for han'', er mildt sagt veldig vanskli å la seg fascinere av andre damer da hu er rundt. Han vill se at hu skaffer seg flere typer og.. feelings..bitterness osv da er det for sitt eget beste at man sier hade og prøver å trappe ned på kontakten. Ja.. alle jenter er spesielle. Det er derfor vi elsker dem! Alle venner er gull uansett kjønn, og man kan aldri få for mange venner:) Er litt bitter om dagen pga personlige problemer(old flame is back in my life:( ) Mirgrot Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
snabelkabel Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg hadde håpet på at det kunne utvikle seg til ett forhold, da jeg liker jenta veldig godt. Når det gjelder å kysse henne, så prøvde jeg litt den første kvelden jeg traff henne, mens vi danset osv. Men da snudde hun seg litt unna, så da prøvde jeg ikke mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå