OscarWoHA Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis man må slenge føttene våre vegg-i-mellom for å kalle seg sunn - ja, da sitter jeg heller foran PCen.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis man må slenge føttene våre vegg-i-mellom for å kalle seg sunn - ja, da sitter jeg heller foran PCen.. Amen to that :smile: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 forum er lærerikt , men sunt?? tror ikke det Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes forum er sunt! Du lærer også mye nytt og du får hjelp hvis du har problemer! :smile: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det som er deilig med forumet er at svarene er formulert av "vanlige" personer, slik at man kan forstå det veldig lett. Personlig har jeg lært veldig mye av forumet, mye som ikke bare handler om PC. F.eks tror jeg at det jeg har lært her om elektronikk blir ganske nyttig fremover i livet. men det har også sine ulemper, som når jeg begyner å skrive ting som lol, n00b, osv på stilene mine, jeg skrev faktisk det på forrige stil, lol skrev jeg...hehe, får slutte med disse fjortiss orda er verre med de som skriver "mobilspråketet" da, slikt som "har d md deg stuffet i dag? GID" Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 å, kom på en ting til. man sier jo at man lærer av sine egne feil, ikke sant. på forumet lærer man av andres feil, og behøver derfor ikke skade noe man selv eier :smile: . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Tror han mente at forumet er sunt FOR HJERNEN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ..bla..bla...hehe, får slutte med disse fjortiss orda Trodde du var en fjortiss jeg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ..bla..bla...hehe, får slutte med disse fjortiss orda Trodde du var en fjortiss jeg Nop, men jeg var 14, men nå er jeg 15 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ..bla..bla...hehe, får slutte med disse fjortiss orda Trodde du var en fjortiss jeg Nop, men jeg var 14, men nå er jeg 15 fjortiss er ikke en alder men en tenke måte livstil Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fjortiss er ikke en alder men en tenke måte livstil Fjortisser er også kjent for ikke å kunne skrive riktig. Mange hevder det er en svak form for dysleksi, men etter en stund oppdager de at den går over med alderen. Vanlige feil er orddeling. Populært kalt "ord deling". Ord som faller inn under dette begrepet er "tenke måte" og "skrive måte". Mange fjortisser vet heller ikke forskjell på de to "slashene" vi har, nemlig / og . Her har selvsagt ikke Lufen klart å velge hvilke to han skal bruke, og man ser jo utfallet... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hehe. Svært så populær denne har blitt da! morsomt. Fortsett å diskuter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå