Gå til innhold

Forum er sunt!

asyrst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det som er deilig med forumet er at svarene er formulert av "vanlige" personer, slik at man kan forstå det veldig lett. Personlig har jeg lært veldig mye av forumet, mye som ikke bare handler om PC. F.eks tror jeg at det jeg har lært her om elektronikk blir ganske nyttig fremover i livet.

men det har også sine ulemper, som når jeg begyner å skrive ting som lol, n00b, osv på stilene mine, jeg skrev faktisk det på forrige stil, lol skrev jeg...hehe, får slutte med disse fjortiss orda

er verre med de som skriver "mobilspråketet" da, slikt som "har d md deg stuffet i dag? GID"

Lenke til kommentar

fjortiss er ikke en alder men en tenke måte livstil

Fjortisser er også kjent for ikke å kunne skrive riktig. Mange hevder det er en svak form for dysleksi, men etter en stund oppdager de at den går over med alderen.

Vanlige feil er orddeling. Populært kalt "ord deling". Ord som faller inn under dette begrepet er "tenke måte" og "skrive måte".

Mange fjortisser vet heller ikke forskjell på de to "slashene" vi har, nemlig / og . Her har selvsagt ikke Lufen klart å velge hvilke to han skal bruke, og man ser jo utfallet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...