Gå til innhold

Forum er sunt!

asyrst

Anbefalte innlegg

Forum er sunt for de som går på skole!

diskuter disse påstandene:

- Stemmer jo for de som skriver en del (jeg).

- Det er alltid sunt å skrive. (får lettere for å skrive senere)

- Dessuten kan dette være et alternativ til de som ikke gidder å sitte å gjøre lekser hele dagen, men som liker seg godt ved PC'en (jeg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei da. Det er sunt, du lærer, og dyrker hobby samtidig.

Data er fremtida, så hvorfor ikke bruke tida som ung her, og lære basics++

Det er dessuten sunnere å sitte å stirre inn i en skjerm enn å rave ute å drive med dop, hærverk, ran osv..

Lenke til kommentar
plus at det ødelegger øynene og rettskrivningen

Har ikke ødelagt verken øyne eller rettskriving her, nei... Hvis du har problemer med øynene, kan det være en god idé å kjøpe LCD-skjerm. Hvis du synes det ødelegger for rettskrivingen din, så har du feil holdning til nettiketten her...

furom!

sunt?

:yes:  :yes:

Furom, ja... Det kan være dyslektiske personer her på forumet påvirker andre "normale" med sine obsternasige skrivefeil.

sitte å stirre på en skjerm i masse timer pr dag, slik som vi gjør, er ikke akkurat særlig sunt!  :cry:

Ehm... Hvorfor ikke? Det er i hvertfall ikke skadelig for psyken. Å diskutere (les:saklige diskusjoner) er veldig sunt for alle. Vi får et lite innblikk i hva andre virkelig mener, og ikke slik som i RL, der alle er falske, dobbelmoralske løgnere.

Lenke til kommentar

Har ikke ødelagt verken øyne eller rettskriving her, nei... Hvis du har problemer med øynene, kan det være en god idé å kjøpe LCD-skjerm. Hvis du synes det ødelegger for rettskrivingen din, så har du feil holdning til nettiketten her...

furom!

sunt?

:yes:  :yes:

Furom, ja... Det kan være dyslektiske personer her på forumet påvirker andre "normale" med sine obsternasige skrivefeil.

sitte å stirre på en skjerm i masse timer pr dag, slik som vi gjør, er ikke akkurat særlig sunt!  :cry:

Ehm... Hvorfor ikke? Det er i hvertfall ikke skadelig for psyken. Å diskutere (les:saklige diskusjoner) er veldig sunt for alle. Vi får et lite innblikk i hva andre virkelig mener, og ikke slik som i RL, der alle er falske, dobbelmoralske løgnere.

Godt sagt :yes: er meget enig der ja :woot:

Lenke til kommentar
man lærer jo men det er jo ikke sunt

Å?

Hvordan definerer du da sunnhet? Har ikke det å være sunn noe med psyken å gjøre? Hva med det faktum at du blir flinkere å skrive på tastatur, da? Er ikke det en slags trening? Du trener faktisk muskler i armene/fingrene når du skriver. Det er ikke som om det eneste som skjer er at du får musesyken...

Lenke til kommentar

Selve forumet er kanskje ikke så sunt , men jeg driver endel med:

C++

Pascal

Multisim

VB 6.0

Pspice

Jeg vil si at alle disse tingene er veldig gode for meg. Og hvis dere ikke vet hva det så ta og google etter det.

Lenke til kommentar
Selve forumet er kanskje ikke så sunt , men jeg driver endel med:

C++

Pascal

Multisim

VB 6.0

Pspice

Jeg vil si at alle disse tingene er veldig gode for meg. Og hvis dere ikke vet hva det så ta og google etter det.

har ikke kommet så langt jeg, men jeg driver å forsker på diverse ting på PC'n. Dette er i hvert fall sunt (for datakunnskapen)

Lenke til kommentar

jeg har lcd

tenk deg om

hvor mange skrivefeil finner du her inne?

Lenke til kommentar

Ja, forumet er veldig lærerikt ;)

men det har også sine ulemper, som når jeg begyner å skrive ting som lol, n00b, osv på stilene mine, jeg skrev faktisk det på forrige stil, lol skrev jeg...hehe, får slutte med disse fjortiss orda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...