Spurvugle Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei,hei alle sammen kan noen av dere være så snille å prøve ut min nye LittleBigPlanet bane? Den heter "The New Story" søk enten på det eller psn navnet mitt som er spurvugle Har jobba lenge med det, men det er bare 13 stykker som har spillt bannen min. Den har fått god kritikk av de som har spillt den, 4 av 5 stjerner og tags som brilliant og morsom :!: Og dere vis noen synes den er bra kan dere være så snille å legge til ett hjerte eller? Takk Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det finnes allerede en tråd for dette. Den heter 'reklamer for ditt lbp-brett' - post der i steden Lenke til kommentar
Spurvugle Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Det finnes allerede en tråd for dette. Den heter 'reklamer for ditt lbp-brett' - post der i steden Takk, ny på dette forumet så vet ikke så mye=P men tusen takk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Denne tråden stenges. Det finnes allerede en tråd hvor man kan dele Little Big Planet-brettene sine med andre. Den finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014990 Trådstarter har forøvrig nettopp poster der, posten hans finner dere her. Og velkommen til Diskusjon.no Spurvugle! Håper du vil trives Reaksjoner på moderering gjøres på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg