TheClown Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei, jeg lager en facebook-application, og har derfor innsett at jeg blir nødt til å legge til mulighet for brukere til å velge hvilke tidssone de er under for å få ting til å funke. Serveren kjører php4 og ikke php5, så jeg kan ikke sette tidssone med set_timezone (eller noe sånt). Dette skal brukeren kunne gjøre: En bruker skal kunne angripe en annen bruker. Timestampen for angrepet skal lagres, i tillegg skal det regnes ut timestamp for current time + 4 timer. Det jeg lurer på er, åssen kan jeg få til dette hvis det er snakk om 2 tidssoner? Jeg har en counter på siden min som teller ned antall dager, minutter, timer og sekunder til tidssonen + 4 når nåtid. Derfor må dette stemme. Denne telleren dukker opp hos begge brukere, men på grunn av tidssonene vil de da egentlig telle ned til forskjellige tider. Noen som veit åssen jeg kan få til dette på en lur måte? Det jeg tenke på er å lage 2 timestamps. En for hver bruker. Men på en annen måte må det finnes en lurere metode. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå