Tremolo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 I dag tidlig våknet jeg med en jævla svær drøvel, og da mener jeg JÆVLA svær. Den henger faen meg ned til tunga mi. ...Hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bongoman Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei Tror ikke du trenger å være bekymret, det har skjedd meg flere ganger; gikk bra alle gangene Hos meg var grunnen at jeg hadde sovet med åpen munn og da sikkert tørket ut og irritert drøvelen i løpet av natten, det ble bedre utover dagen og symptomfri dagen etter. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Godt å høre. Har fått roa meg ned litt nå, men har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ned hevelsen? Trur ikke jeg orker å presse ned fast mat nå, er vanvittig ubehagelig å svelge. Lenke til kommentar
Bongoman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sorry var bortreist i går, hvis det ikke er bra nå så kan du jo spise iskrem Det er jo godt med eller uten hoven drøvel Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Er normal igjen i dag, bortsett fra at den er litt rød/sår. Tok meg noen glass med honningmelk og spiste is, det hjalp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 kom hjem fra legen for en time siden, var der og opererte bort drøvelen min Den ble stor i desember i fjor, og ble aldrig mindre. Så nå er eg sykemeldt i 2 uker^^ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Wow.. hvordan.. føles det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Helt jævlig nå vertfall. Er ikkje noe gøy og svelge vann, mat nå for og si det slik. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva?? Operte du vekk drøvelen? Hvordan går det an.. Du får bare se det fra den positive siden, hvis du noen gang skal ha en slik slange ned i magen for å kontrollere hva du spiser (o.l.) går den ned uten problemer! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Halsen ser helt jævlig ut nå innvendig, hoven og ekkel. men men, får jåpe det ikkje varer så altfor lenge. Drøvelen har vell ingen viktig funksjon? tok ikkje hele, men mesteparten av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå