haavard13 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Noen som vet hva dette er og hvordan jeg kan bli kvitt det? Endret 24. mai 2009 av enden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Uten at jeg er sakkyndig på området, ser dette vitterlig ut som god gammeldags mugg. Er dette et våtrom? Du kan i så fall bli syk av å oppholde deg på rommet. Kontakt fagpersonell omgående. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Heksesot? Jeg så nylig et TV-innslag om dette på TV2hjelperdeg, og dette er visstok et ganske nytt fenomen som har oppstått etter at vi har fått nye miljøvennlige malingstyper. Årsak og sammenheng var litt komplisert å forstå, men løsningen skulle være å vaske grundig og male med en annen maling. Endret 8. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vask og mal det. Hvis det er dårlig ventilasjon i rommet, gjør noe med det. Følg med på det i tilfelle det kan skyldes vannlekkasje... Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) vask med denne. www.tdrent.no Endret 17. mars 2009 av eimo99 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 øh spør en sakkyndig, ser ut som huntonittplater som har blitt skadet på det ene bildet og de tåler en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå