LucarioX Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har to bærbare PCer her hjemme som begynner å bli ganske støvete. Virker som om det er mye støv inne i selve maskinen, er også endel i vifter, under tastene på tastaturet og inne i USB portene. Noen som vet om jeg kan rense disse maskinen ved hjelp av trykkluft på boks? Hvordan skal jeg gjøre dette? Hvor skal jeg spyle? Kan jeg spyle vifter, tastatur og andre åpninger? Kan det ikke ødelegge noe? Håper på raske svar! Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har to bærbare PCer her hjemme som begynner å bli ganske støvete. Virker som om det er mye støv inne i selve maskinen, er også endel i vifter, under tastene på tastaturet og inne i USB portene. Noen som vet om jeg kan rense disse maskinen ved hjelp av trykkluft på boks? Hvordan skal jeg gjøre dette? Hvor skal jeg spyle? Kan jeg spyle vifter, tastatur og andre åpninger? Kan det ikke ødelegge noe? Håper på raske svar! Det funker som bare fy, det er vel egentlig å kalle for obligatorisk vedlikehold. Kjør på, men maskinen må selvfølgelig være av, hvis ikke kan det gå hardt ut over viftene dine. Ha en støvsuger tilgjengelig som med en gang tar opp det som kommer ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for svar! Er bare litt redd for at viften skal spinne opp i et alt for høyt turtatt. Får ikke akkurat holdt igjen viften heller, ligger for langt inne i maskinen til at jeg kommer til uten å måtte skru opp hele greia. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har i alle år blåst ren maskinene mine med trykkluft\kompressor, som har atskillig større lufttrykk enn trykkluft på boks uten noen problemer. Så kjør på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå