Zippi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei På min laptop Toshiba Satellite A 210 sliter jeg utrolig med lyden, det er innebygget lydkort av Realtek High Definition Audio. Har hatt bærbaren i et par år uten problemer. Det er installert Vista 32 på pc'en. Problemet: Lyden om det måtte være fra musikk eller film fra nettet, cd, eller harddisken, kommer i bølger. Hvis jeg feks setter inn en audio cd og det blir skiftet spor vil den nye sangen starte med utrolig høy lyd. Det sprenger virkelig i høytalerene. Hvis sangen er slik at det blir noen sekunder uten noe lyd mellom refrengene vil lyden på sangen igjen være veldig høyt. Slik er det med filmer også, hvis det blir noen sekunder med stillhet i filmen vil neste øyeblikk med lyd være øredøvende. Varigheten for den høye lyden er på maks 1-2 sekunder. Jeg har oppdatert lyd-driveren, avinstallert den, prøvd med forskjellige lydinstillinger, prøvd forskjellige høytalere, uten høytalere uten at det har løst problemet. Håper det var forståelig forklart. HJELP! med hilsen Zippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå