HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En litt underlig problem har dukket opp. Jeg får ikke opp noen link for oppgradering til iTunes Plus når jeg åpner iTunes Store. Tidligere så kom det opp en snarvei på forsiden, med bilde; og en link under "Quick Links". Nå får jeg ikke opp noen av disse. Hvordan får jeg da oppgradert? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Stort sett alt på iTunes store er DRM fritt nå så iTunes plus eksisterer ikke lenger. Eneste er at du kan oppgradere gamle ting kjøpt fra vanlig iTunes store til iTunes plus uten DRM. Men nå er altså alt DRM fritt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Eneste er at du kan oppgradere gamle ting kjøpt fra vanlig iTunes store til iTunes plus uten DRM. Er nettopp det jeg mener. Hvordan gjør jeg dette når begge de tidligere linkene er sporløst forsvunnet? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da aner jeg ikke. Jeg har den linken i min store. Sikker på at du har logga inn med den accounten musikken er kjøpt på? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jada, er logget inn på min egen konto. Finnes det en annen måte å oppgradere på? En mindre kjent omvei eller noe? Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En litt underlig problem har dukket opp. Jeg får ikke opp noen link for oppgradering til iTunes Plus når jeg åpner iTunes Store. Tidligere så kom det opp en snarvei på forsiden, med bilde; og en link under "Quick Links". Nå får jeg ikke opp noen av disse. Hvordan får jeg da oppgradert? Linken er der kun når det er noe å oppgradere, for nå skal all musikk på iTunes Store i utgangspunktet være i det nye Plus-formatet. Når det ikke finnes Plus-versjoner av musikken i biblioteket ditt er det derfor heller ingen link der. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Men jeg har da opplevd at linken har vært der selv om det ikke har vært noe å oppgradere. Det er jeg helt sikker på. Endret 9. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, det var sånn tidligere at linken alltid var der. Nå dukker den kun opp når det er noe som er klart for oppgradering. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ah, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå