Beef Supreme Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Om det kom vann i den?^^ Den kjørte på 90°vasken sammen med klærne mine. Ikke noe hurtigvask heller, så det rant masse vann ut av den da jeg tok den ut og rista den. Bare bytta batteri og skrudde den på igjen rett etterpå. Null stress. Skjedde som sagt flere ganger. Eneste som ble herpa var batteriet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) .... Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tja du får se selv. Mp3en min funker flott fortsatt den, så jeg har ikke hatt noe problemer med den hvertfall. Har du 200,- til overs er det jo alltids greit med en ekstra minnepenn. Om du er redd for å miste noe så skal du uansett ikke bare ha det ett sted. Det er regel #1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Minnepenner er billige, skaff en ny så du har. Vis du vil være litt paranoid så husk å ikke legge inpå filer du ikke har på PC'n(ha en kopi). Og det med slitasje? Minnepenner har et begrenset antall skrivesykluser, selvsagt er antaller sykluser så latterlig stort at det ikke er noe å bry seg om. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Minnepenner er billige, skaff en ny så du har. Vis du vil være litt paranoid så husk å ikke legge inpå filer du ikke har på PC'n(ha en kopi).Og det med slitasje? Minnepenner har et begrenset antall skrivesykluser, selvsagt er antaller sykluser så latterlig stort at det ikke er noe å bry seg om. Minnepenner har som regel 10.000. Det kan du fint skrive ut i løpet av et år hvis du oppdaterer samme filen flere ganger om dagen. En del nyere minnepenner av høyere kvalitet har faktisk begynt å få wear-leveling nå, så for de er det ikke noe problem. Jeg vil påstå at minnepenner dør med et 1-siffret prosentall ganger av utbrukt skrivekapasitet. Resten er enten MTBF, seriøs mishandling, uhell som knekker USB-tilkoblingen, eller dårlig produksjonskvalitet som gjør seg gjeldende over tid (kretskort og koblinger). Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) kjøper ny Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Når du siterer alt jeg sier, så kan jeg ikke vite hva du mener. Enten edit posten din og understrek det du lurer på om det gjelder, eller spør om "XXXX" gjelder vann også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå