Marenn92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har da greid å miste den kabelen du bruker til å laste over bilder fra kameraet til pcen. Har ingen anelse hvor jeg kan få tak i ny, å det trenger jeg ganske kjapt pga. at jeg skal selge det nå. Noen som helst som har en internettadresse eller har peilig på en plass jeg får tak i? Kameraet er forresten et Canon Eos 400D. Tusen takk til dem som svarer Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spør i en lokal fotobutikk Clas Ohlson burde nok ha en sånn kabel. Er det USB eller Firewire. Natrich Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Canon Norge? Japan Photo? FotoVideo? Lenke til kommentar
Marenn92 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Det er usb. Ja jeg får vel ta meg en tur til byen å se om jeg finner der. Så de skal selge i vanlige fotobutikker altså? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så de skal selge i vanlige fotobutikker altså? Jeg vil tro det. Hvis ikke de har den så kan du høre med dem om de kan bestille en kabel for deg. Natrich Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøp heller en minnekort leser, funker mye bedre. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er usb. Ja jeg får vel ta meg en tur til byen å se om jeg finner der. Så de skal selge i vanlige fotobutikker altså? Man kan da bruke hvilke som helst USB-kabel. Jeg har flere ganger brukt USB-kabler om hverandre EDIT: Enig med Sportive i innlegget over. Endret 8. mars 2009 av grizley Lenke til kommentar
Marenn92 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, tar nok det billigste alternativet, i og med at det ikker er jeg som skal bruke det, kameraet skal bli solgt med en gang Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvorfor ikke bare dra til elkjøp eller noe sånt. den overføringskabelen som canon bruker er den vanligste kabelen, så de burde ha den ;) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvorfor ikke bare dra til elkjøp eller noe sånt. den overføringskabelen som canon bruker er den vanligste kabelen, så de burde ha den ;) Som jeg sa over her, Clas Ohlson eller andre elektronikk butikker. Natrich Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 mini-usb til usb. Du får det overallt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå