Thor. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ah, har mine tendenser til å bare se overflaten Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ah, har mine tendenser til å bare se overflaten går fint.... men tror du skjermkortet er bra nok? å en liten ting til....Går det ann å bruke vista cden på mer en 1 pc? bror min har den tror jeg å det koster jo 1000kr!!!:S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skjermkortet er det AGP eller PCI-Express 16? Natrich Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Skjermkortet er det AGP eller PCI-Express 16? Natrich pci tror eg Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Best å være sikker: Hvilket spor passer skjermkortet i? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Best å være sikker: Hvilket spor passer skjermkortet i? pci Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 HK som du har i handlekurven har tre PCI-slots så det skal nok gå bra med det skjermkortet du har Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå