TomHax0r Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Har et lite problem med Xbox live... Jeg får ikke spilt sammen med en kamerat hvis UPnP er slått på i routeren (Dlink DIR-635), men hvis den er slått av får jeg spilt. Men da får jeg ikke vært på internett med dataen min... NATen min er open, så ingen problemer der. Følgende nettverksoppsett: Stasjonær PC--Koblet til router(DLINK DIR-635) Router--Koblet til modem(Speedtouch 510i) Sammen blir dette trådløst nettverk. UPnP PÅ: Internett virker Får ikke spilt LIVE med venn. UPnP AV: Internett virker ikke (bare på pcen min) Får spilt LIVE. Kan nevne at PCen min kjører Windows XP 32-bit SP3, trådløst nettverk. Hjelp??? Mvh Tommy Endret 8. mars 2009 av TomHax0r Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) disable firewall i ruter. (men den er vel av fra før) og portene dine er åpne? både i ruter og modem. * TCP 80 * UDP 88 * UDP 3074 * TCP 3074 * UDP 53 * TCP 53 du kan også sjekke firewall i virusprogram. f.eks avg internet security er helt vilt. Endret 8. mars 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Har åpna noen av de portene men ikke alle.. Skal åpne de to siste også. Firewall i router.. Aner ikke, skal sjekke. Bruker avast, så det er nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Løst, la bare ip-adressa til 360'n i DMZ lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå