Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spille inn videosnutt til kjæresten

Gjest Guest_mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mann_*

Jeg og kjæresten har for tiden et avstandsforhold, og siden vi ikke får sett hverandre så ofte vi ønsker så savner vi naturligvis det seksuelle også. Kjæresten har spurt meg om jeg ikke kan lage en videosnutt av meg selv i ny og ne, sånn at hun kan "kose seg" med det når vi er fra hverandre. Forrige gang vi så hverandre fikk jeg et lite videokamera og beskjed om å lage noe rått:P

Så jeg har jo tatt utfordringa, men trenger gjerne noen tips til hvordan gjøre videosnutten bra og tennende? Er det noen andre som hadde likt å se kjæresten på et lite filmklipp, og hva hadde dere ønsket at han skulle gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man har avstandsforhold burde man gjøre det beste ut av det og utnytte mulighetene for å gjøre forholdet pirrende. Dere har ikke mulighet til å snakke over webcam da? Jeg og eksen min pleide å "leke" over cam når vi ikke hadde mulighet til å treffes.

I ditt tilfelle føler jeg å si du kan spørre henne først hva hu vil se. Når man vet hva som tenner motparten, blir det lettere å fremføre det. Som tips kan jeg jo nevne sexy klær, stripping, erting, kjærlig eller dirty talk. Når det gjelder andre aktiviteter kan du gjøre det du selv føler for.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...