lasse_hansen87 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei sann.. Har et lite spørsmål, på rommet mitt er det fire små vinduer på den ene veggen.. Jeg har veldig lyst til å fjerne disse, og sette inn to litt større stue vinduer, ikke sånn veldig store, men litt større enn de små andre. Er dette noe som må søkes om? Mvh Lasse Hansen Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er forskjell fra kommune til kommune det. Kanskje du ville fått bedre svar på servicesenteret i din kommune... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du burde nok søke om det, men skulle ikke tro det vil være et problem, men bedre å søke på forhånd og få godkjent enn at noen klager vil jeg si.. Er dog ikke noe ekspert på dette men dette har de nok kontroll på i kommunesenteret som snillekim nevnte. Tiltak som verken krever søknad eller melding Fasadeendring. Det er ikke søknads- eller meldeplikt for oppussing eller vedlikehold av fasade. Det er først ved endringer av fasaden søknads- eller meldeplikten inntrer. Enkelte endringer kan være av liten betydning, derfor er det gjort en del unntak her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tråden er feilpostet og flyttes til jussforumet. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 takker for svar.. da søker jeg når den tiden kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå