Paradoxo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. jeg har vært sikkelig på jakt etter et spill kalt Medievil. det her som er på bildet: jeg har lett og Lett.. jeg har funnet 1 her i norge som selger det på finn men har ikke fått noe email fra han.. så er det noen som kan hjelpe meg og finne det ? trenger også et Playstation 1 Memory card : O Takk på Forhånd! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå har du i hvert fall en unnskyldning til å kjøpe deg PS3. Dette spillet kan nemlig kjøpes på Playstation Store. Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Skjer ikke at jeg kjøper PS3.. Har Data jeg og en PS2.. trenger ikke mer vil bare få spillet jeg ikke har spilt på lenge lenge men.. det er jo bare Medievil : Ressurection.. det har jeg jo.. jeg vil ha PSX spillet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det første Medievil er også der. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har du prøvd ebay.co.uk ? Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 gi meg link : P orker faen meg ikke og bestille over Ebay.. Men PS1 Gaming Card og spillet hadde vært veldig fint : P Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Men viss det går ann å få tak i på PSP så tar jeg det også Men da skal det være Medievil:1 ikke ressurection og 2ern Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvis den er på PlaysStation Store kan du få tak i den på PSP og. Last ned nyeste fw-oppdatering på PSP og gå til PS Store. Der finer du den sikkert Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 starter PSPen nå : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå