Dirty^Dog Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Canon 450D Sigma 10-20mm Hoya Pro Polariseringsfilter Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg tenker umiddelbart "feriebilde". Dette er feelgood. Stemning på høyt nivå. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Teknisk kan jeg ikke mer enn å si at det ser veldig bra ut. Selve bildet er også bra, men jeg føler hun til høyre i bildet ikke passer helt inn, han hun heller stått med ryggen mot kamera og sett utover sjøen tror jeg kanskje det ville vært bedre, evt bilde uten personen. De to surfebrettene bryter fint opp på stranden, og passer bra inn i bildet. Lenke til kommentar
Leska Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eg og likte bildet svært godt, heilt til eg begynte å irritere meg over personen til høgre på bildet. Tok du fleire bilder av motivet, utan det forstyrrande elementet? Eller skulle det være ein del av bildet ditt? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lot meg lure av tittelen...tenkte i litt andre baner :-). Uansett, bra bilde med god feeling, men kunne tenkt meg at dama til høyre gjorde noe annet enn å blande seg inn i bildet ditt. Til slutt; de svarte prikkene ute i vannet, er det hoder eller hai-finner vi ser? :!: Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fint bilde. Jeg ble også litt nysgjerrig på hvordan bildet til dama ble seende ut! Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ble et fint bilde, men den dama ødelegger litt av stemningen. Hadde hu derimot stått og sett utover havet, så ville det nok blitt litt annerledes Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eneste jeg fant forstyrrende med bildet er at brettene er litt for lavt nede i komp'en. Ellers kan du rette opp horisonten. Fint bilde. Flott himmel. Liker at brettene og dama er med i bildet. Det sier mye om temp'en at hun står der i bikini istdenfor i vanlig jeans og jakke. Fint vær kan det tross alt være uansett årstid. Alt i alt et likandes bilde. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Her er et par til fra samme "serie". Jeg liker dog det første best pga himmelen, men helt enig i at kanskje jenta skulle stått andre veien. Endret 9. mars 2009 av Dirty^Dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå