brutal_mann Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det som er det virkelige problemet her, er ikke hva dere jenter vil ha. Men det er hva vi gutter blir fortalt at dere jenter vil ha. Ai ai ai! Smurfen (det er et _helvete_ å klare å lese noe annet enn SMURFstafa ) og undertegnede er jammen enige atter en gang! Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det største problemet er at samfunnet generelt og media spesielt er gode til å selge good-guy-imaget som noe attraktivt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og det er det, bare du har god selvtillit og litt sjarm. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det som er det virkelige problemet her, er ikke hva dere jenter vil ha. Men det er hva vi gutter blir fortalt at dere jenter vil ha. Ai ai ai! Smurfen (det er et _helvete_ å klare å lese noe annet enn SMURFstafa ) og undertegnede er jammen enige atter en gang! Haha Du er ikke første som sliter med det der.. Og det er det, bare du har god selvtillit og litt sjarm. Problemet er bare at den gjennomsnittelige nice-guy har faktisk en ufattelig sjarm (derav alle kommentarer "Hvorfor er ikke alle som deg" etc) og du skal ikke se bort i fra at veldig mange nice-guys har god selvtillit også. Men de har blitt fostret opp til hele den ikke-slå-jenter-tankegangen, så de er livredde for å handle på grunnlag av at de ikke vil bryte grenser eller krenke ei jente på noen som helst måte. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det virker som om ganske mange gutter driter seg ut på den måten at de "mister hue" vis de får følelser for ei eller anna jente, og da blir for snille.. Da vet man hva som skjer ja kvinnfolk får iallefall ikke noe gratis her. Det er ikek det at jeg er gjærrig, jeg liker bare ikke snyltere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Problemet er bare at den gjennomsnittelige nice-guy har faktisk en ufattelig sjarm (derav alle kommentarer "Hvorfor er ikke alle som deg" etc) og du skal ikke se bort i fra at veldig mange nice-guys har god selvtillit også. Men de har blitt fostret opp til hele den ikke-slå-jenter-tankegangen, så de er livredde for å handle på grunnlag av at de ikke vil bryte grenser eller krenke ei jente på noen som helst måte. Jeg har ikke oppfattet det sånn. Når jenter sier "hvorfor kan ikke alle være som deg?" så mener de "hvorfor kan ikke alle gjøre som deg?". De finner seg gutter med selvtillit og utstråling som har hatt kjærester før og som vet at hun ikke er en gudinne og at han ikke er "den heldige" i forholdet, men at det er to mennesker som nyter hverandres selskap. Det vil si at de ofte tar hensyn til seg selv før de tar hensyn til kjæresten og at de kan være ærlig om ting som kanskje virker litt brutalt. Da blir jenten såret og skulle gjerne hatt en gutt som den snille vennen - uten å tenke over at grunnen til at han ikke er aktuell som kjæreste er at han har en atferd og et selvbilde som er direkte uattraktivt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Problemet er bare at den gjennomsnittelige nice-guy har faktisk en ufattelig sjarm (derav alle kommentarer "Hvorfor er ikke alle som deg" etc) og du skal ikke se bort i fra at veldig mange nice-guys har god selvtillit også. Men de har blitt fostret opp til hele den ikke-slå-jenter-tankegangen, så de er livredde for å handle på grunnlag av at de ikke vil bryte grenser eller krenke ei jente på noen som helst måte. Jeg har ikke oppfattet det sånn. Når jenter sier "hvorfor kan ikke alle være som deg?" så mener de "hvorfor kan ikke alle gjøre som deg?". De finner seg gutter med selvtillit og utstråling som har hatt kjærester før og som vet at hun ikke er en gudinne og at han ikke er "den heldige" i forholdet, men at det er to mennesker som nyter hverandres selskap. Det vil si at de ofte tar hensyn til seg selv før de tar hensyn til kjæresten og at de kan være ærlig om ting som kanskje virker litt brutalt. Da blir jenten såret og skulle gjerne hatt en gutt som den snille vennen - uten å tenke over at grunnen til at han ikke er aktuell som kjæreste er at han har en atferd og et selvbilde som er direkte uattraktivt. Jeg er helt enig med deg, og jeg tror jeg bare ordla meg litt feil. Det jeg mente var at i bunn og grunn så kan en nice-guy ha en kjempe-sjarm og en god selvtillit, men akkurat i forhold til jenter så har han hele livet sitt fått høre at jenter vil bli behandlet som prinsesser. Jenter vil ha en snill og grei gutt som gjør ting for dem uten å kreve så mye tilbake. En ellers selvsikker gutt kan ta på seg "tøffel-maska" når han er i nærheten av jenter han liker, rett og slett fordi han hele livet har fått høre at det er sånn han skal behandle jenter. Og han sitter der og ikke skjønner noe som helst, fordi hvis han spør ei jente om hvordan drømmekjæresten er, så vil han få en beskrivelse av en typisk nice-guy, noe som ender i at han beholder tøffel-maska si i tro om at det kommer til å ordne seg, og forblir uatraktiv. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror dere meg hvis jeg sier at jeg ikke liker "bad boys"? Nei. Nå er jeg bra lei av at du tror jeg lyver, altså. Jeg kan respektere at du har dårlige erfaringer med kvinner fra før av, og at du tydeligvis elsker å velte deg i bitterhet og fordommer mot samtlige representanter av det motsatte kjønn. Men jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor du har fått det for deg at jeg er en løgner. Hvis jeg sier at jeg ikke liker bad boys, så er faktum at jeg ikke liker bad boys. Som flere har vært inne på allerede i denne tråden, er det selvtillit, mot, fysisk og psykisk styrke som er det attraktive ved den såkalte råtassen, og så er det selvsagt godhet, omtanke, empati, intelligens og humor som gjør hele pakka komplett. Det skal være litt spenning og utfordring, men det betyr ikke at man liker å få juling hver kveld etter kveldsnytt. Jeg kunne vært like bitter, jeg, over alle guttene som har avvist meg fordi jeg er som jeg er. Men det kommer man absolutt ingen vei med, og det ville dessuten vært idiotisk og trangsynt av meg å legge alle menn for hat på grunn av tidligere erfaringer med enkeltpersoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er vel ingen her som definerer en bad boy som en som slår deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg overdriver for å få frem et poeng. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Stråmann - å tilegne andre en mening de ikke har for deretter å motargumentere det. Ingen her påstår at du vil ha en voldelig mann, det blir påstått at du liker bad boys. Hvis du ikke forstår hva folk her inne mener med bad boys så kan du spørre. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er da veldig vanlig å skrive ting på den måten uten at noen reagerer, Dorian. @TheMartine: Da du spurte om det du spurte om i en tråd i "Samliv og relasjoner", forventa du noe annet enn at brutal_mann skulle svare deg som han gjorde? Jeg synes innleggene til mannen er ganske morsomme, uansett om han mener det eller ikke. Og jeg velger å tro at han skriver de fleste innleggene med humor, selv om det ikke kommer tydelig fram. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er da veldig vanlig å skrive ting på den måten uten at noen reagerer, Dorian. @TheMartine: Da du spurte om det du spurte om i en tråd i "Samliv og relasjoner", forventa du noe annet enn at brutal_mann skulle svare deg som han gjorde? Jeg synes innleggene til mannen er ganske morsomme, uansett om han mener det eller ikke. Og jeg velger å tro at han skriver de fleste innleggene med humor, selv om det ikke kommer tydelig fram. brutal_mann er mitt evige forbilde på diskusjon.no ! jeg ler som jeg griner å viser rundt innleggena hans. fyren er genial, stå på mann! Lenke til kommentar
isprins Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg overdriver for å få frem et poeng. Jeg kan godt daske deg litt på stompen jeg, vis du da har morro av det Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror dere meg hvis jeg sier at jeg ikke liker "bad boys"? Nei. Nå er jeg bra lei av at du tror jeg lyver, altså. Jeg kan respektere at du har dårlige erfaringer med kvinner fra før av, og at du tydeligvis elsker å velte deg i bitterhet og fordommer mot samtlige representanter av det motsatte kjønn. Men jeg kan faktisk ikke forstå hvorfor du har fått det for deg at jeg er en løgner. Hvis jeg sier at jeg ikke liker bad boys, så er faktum at jeg ikke liker bad boys. Som flere har vært inne på allerede i denne tråden, er det selvtillit, mot, fysisk og psykisk styrke som er det attraktive ved den såkalte råtassen, og så er det selvsagt godhet, omtanke, empati, intelligens og humor som gjør hele pakka komplett. Det skal være litt spenning og utfordring, men det betyr ikke at man liker å få juling hver kveld etter kveldsnytt. Jeg kunne vært like bitter, jeg, over alle guttene som har avvist meg fordi jeg er som jeg er. Men det kommer man absolutt ingen vei med, og det ville dessuten vært idiotisk og trangsynt av meg å legge alle menn for hat på grunn av tidligere erfaringer med enkeltpersoner. Jeg tror ikke du lyver. Jeg er hellig overbevist om at du er hellig overbevist om at du vil ha en snill gutt. Men det er bare det at kvinners gener spiller dem et puss og får dem til å tenne på bæd båis. Det har ikke noe med deg som person å gjøre, men mer om det faktum at du er kvinne. At en er en bæd båi betyr ikke at en banke kjeriinga, men det omfatter å være litt nedlatende og kald. Jeg hater forøvrig ingen. Uansett hva det måtte ha mellom beina (eller ørene for den saks skyld. And for the record: Det finnes to kvinner jeg elsker til selvutslettelsens rand.).Men jeg innrømmer glatt at å tro på en kvinnes ord er det siste jeg gjør her i verden. Det er hennes handlinger som betyr noe. Ene og alene hennes handlinger. (Noe som blir litt komplisert å observere på et diskusjonsforum ) Ei er jeg heller bitter. Men kan mulig fremtå slik pga total mangel på tillit til kvinner? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg tror det kommer av at du er så bitter. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er da veldig vanlig å skrive ting på den måten uten at noen reagerer, Dorian. @TheMartine: Da du spurte om det du spurte om i en tråd i "Samliv og relasjoner", forventa du noe annet enn at brutal_mann skulle svare deg som han gjorde? Jeg synes innleggene til mannen er ganske morsomme, uansett om han mener det eller ikke. Og jeg velger å tro at han skriver de fleste innleggene med humor, selv om det ikke kommer tydelig fram. Mjo... Noe Men mesteparten er den usminkede sannheten om verden. sett fra de sko jeg står i Men hva vil dere? At jeg skal formidle mine meninger i en "Å beklager at jeg sa noe" variant? Eller rått og brutalt? Jeg tror det kommer av at du er så bitter. En rett du har, og vil alltid få ha Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 de virkelige bad-boysa som sitter i fengsel for drap fikk jo tonnevis med elskovsbrev fra kvinnelige beundrere som ønsket både det ene og det andre fra disse bad-boysa. de skikkelige bad-boysa fra baneheia drapene fikk brev med ville ønsker om sex og kjærlighet uten like. the bad boy fra trippeldrapet på orderud gård, fikk tonnevis av brev fra kvinnelige beundrere der også. kan godt hende david toska også oversvømmes av rå sextilbud fra landets kvinner. så det finnes tydeligvis noen som vil ha ekte bad boy, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg syns du har blitt mye mer koselig og kjærlig i det siste brutal_mann. Nå er du nesten som en barnehageonkel ;p Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 de virkelige bad-boysa som sitter i fengsel for drap fikk jo tonnevis med elskovsbrev fra kvinnelige beundrere som ønsket både det ene og det andre fra disse bad-boysa. så det finnes tydeligvis noen som vil ha ekte bad boy, bokstavelig talt. Fordi dem er kjekke? Neh. Fordi dem er omtalt i avisen? Neh. Fordi dem tydligvis er farlige, og fare gir spenning? Yeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå