Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Penance: Jo det har du :)

 

Hvem har vel ikke vært tiltrukket av en av de mange bad-boy-rollene til f.eks. Brad Pitt eller en av de andre Hollywood-hunkiene?

 

Det alle jenter (inkludert deg) glemmer å fortelle når de blir spurt om drømmegutten, er å ta med noen livsviktige detaljer. De beskriver ofte sin beste venninne, eller sette kvalitetene hun nevner på en sterk og "farlig" person i hodet sitt uten at de nevner det.

F.eks. Brad Pitts Tyler Durden i Fight Club med egenskapene som snill, grei, kjøper blomster på impuls, etc etc.

 

For å gi noen eksempler på hva kvinner sier de vil ha, og så slenger jeg med et MEN som de aldri nevner..

- Bli behandlet som en prinsesse (MEN fyren skal ikke gjøre seg underdannig)

- En snill og grei gutt (MEN som ikke gir etter for alt og tør å stå for egne meninger)

- Litt sjenerte (MEN selvsikker)

- En som tar kontakt (MEN ikke hele tiden)

osv osv..

 

Derfor skal man aldri høre på kvinner når de sier hva de vil ha, rett og slett fordi de glemmer å nevne de vesentlige delene. :)

Kan ikke si jeg liker at fremmede mennsker ilegger meg meninger og personlige preferanser, spesielt ikke når jeg har presisert at jeg faktisk mener det motsatte.

 

Nei takk til Brad Pitt og andre polerte Hollywood-"hunks". Mine venninner dagdrømmer ofte om disse og kan lett ramse opp flere de ikke hadde sagt nei takk til, men jeg kan aldri det. Selvsagt finnes det pene mennesker, men jeg har ikke sett badboys som jeg kunne skrevet opp på ja takk-lista, desverre. De eneste kjente guttene jeg synes er veldig pene og som jeg føler meg tiltrukket av er Zach Efron ( i diverse roller), Alexandre Evans og Jensen Ackles. Ingen av dem er vel særlig badboys? Jensen er nok litt badboy i Supernatural og diverse andre roller jeg har sett han i, men jeg så han første gangen i Days of our Lives og der var han rimelig langt fra å være noen badboy! :p Og der var også da jeg merket meg at han er en usedvanlig kjekk gutt/mann! :)

 

Jeg så faktisk Fight Club for første gang for noen dager siden, litt sammentreff at du skulle nevne den. Jeg merket meg at Tyler Durden var en tøff og spennende type, men igjen - en jeg hadde takket nei til. Kunne aldri i livet hatt et forhold til en sånn type.

 

Angående de men'ene dine, så tar du nok feil, hva angår meg i alle fall. Jeg trenger ikke en mann som er selvsikker, som ikke gir etter, som ikke er underdaning osv. - og jeg leter heller ikke etter en slik type. Samboeren min er en typisk nerdete gutt/mann, litt usikker, litt keitete, litt "merkelig" sosialt sett, har en altoppslukende interesse for tekniske duppeditter/spill/IT, lite seksuell erfaring osv. Det var jeg som måtte be han ut, jeg som måtte flørte, jeg som kysset han først (uten å få noen som helst hint om at det var noe han ønsket - tok en sjans!), jeg som måtte ta han med hjem, jeg som .. Mhm. Men herregud som jeg elsker han, og han er virkelig Drømmemannan min! <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånt er sinnsykt tiltrekkende! Det er denne type jente som sitter i hodet over lengre tid, enn de som har jevn kontakt og man vet nøyaktig hvor man har dem.

 

Jeg vil alltid ha det jeg ikke kan få, og er jeg usikker på om jeg har det eller ikke - vil jeg legge mer energi i det enn om jeg alt har det.

 

Irriterende, men sant. Jeg får ekstra sterke følelser når jenta holder på på den måten. Har en følelse av at det kommer til å gjøre meg gal når jeg blir eldre og skal slå meg til ro (for godt).

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Sånt er sinnsykt tiltrekkende! Det er denne type jente som sitter i hodet over lengre tid, enn de som har jevn kontakt og man vet nøyaktig hvor man har dem.

 

Jeg vil alltid ha det jeg ikke kan få, og er jeg usikker på om jeg har det eller ikke - vil jeg legge mer energi i det enn om jeg alt har det.

 

Irriterende, men sant. Jeg får ekstra sterke følelser når jenta holder på på den måten. Har en følelse av at det kommer til å gjøre meg gal når jeg blir eldre og skal slå meg til ro (for godt).

 

Høh, det overrasker meg, faktisk. Men når jeg tenker etter, så har jeg opplevd desidert størst interesse fra dem jeg har vært mest vinglete og usikker på hva jeg vil med, så det funker kanskje sånn.

 

Men for min del: No go.

Det har kanskje litt med selvtillit å gjøre. Man kan jo gjerne tolke slik oppførsel som regelmessige avvisninger.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...