Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg går visst (i følge andre) etter badboys. Men jeg forstår ikke det helt. De guttene jeg har datet har vært helt ok utseende og jeg falt for personligheten først. DVS at de egentlig ikke skal være badboys, right? Likevel finner de ut at de skal utnytte snille meg og knuse meg.. hvorfor?

Lenke til kommentar
JEg går visst (i følge andre) etter badboys. Men jeg forstår ikke det helt. De guttene jeg har datet har vært helt ok utseende og jeg falt for personligheten først. DVS at de egentlig ikke skal være badboys, right? Likevel finner de ut at de skal utnytte snille meg og knuse meg.. hvorfor?

Kanskje du er for naiv til å se dem for hva de egentlig er. Det tror faktisk jeg. Jeg for min del kan som se veldig tidlig om jenter er den de utgir seg for å være. Hvis magefølelsen min sier at en jente sier en ting og gjør noe annet, stemmer det. Det har vært en regel uten unntak. Å kunne se sånt er en evne jeg har fått med årene.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
JEg går visst (i følge andre) etter badboys. Men jeg forstår ikke det helt. De guttene jeg har datet har vært helt ok utseende og jeg falt for personligheten først. DVS at de egentlig ikke skal være badboys, right? Likevel finner de ut at de skal utnytte snille meg og knuse meg.. hvorfor?

Hvis vi dropper svart/hvitt-verden litt og forholder oss til "selvtillit vs ingen selvtillit" i stedet for "koselig Tom Hanks-type vs MC-entusiasten som banker kona" så har du sannsynligvis funnet deg gutter med selvtillit og tro på seg selv. Det er dette du har falt for, hvis jeg må tippe.

 

Når man snakker om snille gutter så betyr dette ytterst sjeldent at de er snille, det betyr at de ikke har selvtillit og ser på seg selv som den svake og heldige i forholdet. De er livredd for at damen skal forstå at hun har gjort en tabbe ved å bli sammen med deg og skjemmer derfor jenten bort. Disse guttene mister kjæresten fort og klager deretter på at jenter kun vil ha badboys, når de egentlig vil ha en gutt med litt baller.-

Lenke til kommentar

Godt sagt! Men jeg syns det er vanskelig å skille ut de genuine fra de som faker. For hver gang mener jeg at fyren er grei og så gjør han et eller annet tåpelig. Sånn som han som stakk bare uten å si noe. Så han forresten i går, det var litt godt.. Han lever i hvertfall

Lenke til kommentar
Godt sagt! Men jeg syns det er vanskelig å skille ut de genuine fra de som faker. For hver gang mener jeg at fyren er grei og så gjør han et eller annet tåpelig. Sånn som han som stakk bare uten å si noe. Så han forresten i går, det var litt godt.. Han lever i hvertfall

Du må sammenligne hva de sier med hva de gjør. Det er i hvert fall noe som gjør meg i stand til å se om de er den de utgir seg for å være. Finner jeg inkonsistens mellom disse to tingene, dropper jeg dem tvert, uten å si noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er simpelt

alt avhenger av hva jenta liker, liker hu bli behandla som en prinsesse, gjør det, dog ikke for mye, du må tilpasse deg jenta om du vil beholde henne...

er du håpløst forelsket i dama, hjelper det ikke en dritt og tøfle etter, gjøre ALT hu sier, mase hele tiden, da går hu lei..

du må tenke litt, alt avhengig av hvordan dama er, vil si det finnes ganske mange forskjellige damer, alt fra ordentlige jenter, jenter som er useriøse, jenter med lav \ høy selvtillit

finnes nok ingen fasit på hva som er best, men føler jeg har funnet en rimelig god blanding av hvordan jeg skal tiltrekke meg jenter, for så å beholde dem, har ihvertfall aldri blitt dumpet før..

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...