Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det virker på kvinner fordi de har blitt vant til å ha det sånn. Hvis menn begynner å oppføre seg annerledes mot kvinner, vil også kvinner etter hvert oppføre seg annerledes mot menn. Evolution!

 

Med andre ord: Dere graver deres egen grav, så ikke klag.

Her er jeg helt på kolisjonskursmed deg. Mye fordi du (antar jeg) menre at den frie tanke vil beseire biologien. Mens jeg ikke er i tvil om at biologien er MYE sterkere enn den frie tanke.

 

Frem til vi får 100% kontroll på følelser ved hjelp av kjemi så vil nok biologien vinne denne kampen. Etter at vi har fått kontroll, hvem vet? Men jeg tror at vi da også vi nærme oss det kjønnsløse samfunn med kunstig befruktning og kunstige livmorer. Lenge leve genforskingen sier nå jeg :) (Herregud så frustrerende det er å ikke kunne leve så lenge at en får oppleve dette!)

Lenke til kommentar
Jeg pleide også å tro det. Neimen ikke så sikker lenger.

 

Har snart 28 års erfaring som anti-rævhøl.

 

Du må ta tiden til hjelp. Vi er bare i startfasen ennå. Antagelig vil du ikke oppleve resultater av arbeidet i løpet av din levetid uansett, men tenk deg så glade framtidens generasjoner vil være for innsatsen du gjorde!

Lenke til kommentar
Her er jeg helt på kolisjonskursmed deg. Mye fordi du (antar jeg) menre at den frie tanke vil beseire biologien. Mens jeg ikke er i tvil om at biologien er MYE sterkere enn den frie tanke.

 

Frem til vi får 100% kontroll på følelser ved hjelp av kjemi så vil nok biologien vinne denne kampen. Etter at vi har fått kontroll, hvem vet? Men jeg tror at vi da også vi nærme oss det kjønnsløse samfunn med kunstig befruktning og kunstige livmorer. Lenge leve genforskingen sier nå jeg :) (Herregud så frustrerende det er å ikke kunne leve så lenge at en får oppleve dette!)

 

Vi trosser da biologien på så alt for mange punkter allerede, så hvorfor ikke? Tror du naturen ville at vi skulle slanke oss til skinn og bein? Eller forgifte oss selv med røyk, alkohol og tobakk? Kanskje vi fra naturens side er skapt slik at vi trives best i høyhælte sko?

 

Mennesker trosser biologien hele tiden. Det er ikke så vanskelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Her er jeg helt på kolisjonskursmed deg. Mye fordi du (antar jeg) menre at den frie tanke vil beseire biologien. Mens jeg ikke er i tvil om at biologien er MYE sterkere enn den frie tanke.

 

Frem til vi får 100% kontroll på følelser ved hjelp av kjemi så vil nok biologien vinne denne kampen. Etter at vi har fått kontroll, hvem vet? Men jeg tror at vi da også vi nærme oss det kjønnsløse samfunn med kunstig befruktning og kunstige livmorer. Lenge leve genforskingen sier nå jeg :) (Herregud så frustrerende det er å ikke kunne leve så lenge at en får oppleve dette!)

 

Vi trosser da biologien på så alt for mange punkter allerede, så hvorfor ikke? Tror du naturen ville at vi skulle slanke oss til skinn og bein? Eller forgifte oss selv med røyk, alkohol og tobakk? Kanskje vi fra naturens side er skapt slik at vi trives best i høyhælte sko?

 

Mennesker trosser biologien hele tiden. Det er ikke så vanskelig, egentlig.

Både slanking og sko kan spores tilbake til biologien. Nemlig attraktivitetsnivå og sansynligheten for å forplante seg. Mennesker gjør hva som helst for å reprodusere seg selv. Når det gjelder røyk og alkohol så vil jeg tro det bare er en videreføring av den kjemiske prosessen vi allerede er.

Lenke til kommentar
Og hvilken kjemisk prosess er det vi er i?

Mennesket i seg selv, og alt annet liv, er ikke annet enn uhyre kompliserte kjemiske prosesser. Vi kan brytes ned til molekyler og atomer. Atomer som går i et evig kretsløp. Det vi må strebe etter er å få full kontroll på denne kjemiske prosessen. Først da vil mennekset kunne bli fullendt.

 

For å sitere fra den geniale filmen Bad Boy Bubby "We don't die. Atoms just reorganize."

Lenke til kommentar

Uansett biologi eller ikke, skla jeg bli sammen med en jente igjen må hun vise sammenheng mellom hennes ord og handling. Ser jeg inkonsistens, dumper jeg henne på flekken. Jeg vil påstå at jeg selv handler som jeg snakker, og det samme krever jeg av en eventuell kjæreste. Det går på tillit.

 

Edit: og til de som måtte mistolke dette; det jeg krever er ikke det samme som total lydighet.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Høres flott ut.

 

Hva er det da som feiler dem som ikke følger denne kjemiske prosessen? Og hva i all verden er det som feiler dem som ikke følger biologien? Er de syke?

Nei. Men dette er grunnen til at mennesker bør observeres som en gruppe, ikke som individer. Som gruppe er vi meget forutsigbare, uavhengig av kulturell påvirkning. samtidig har liv med hjerne den egenskapen at den kjemiske prosessen lærer. Problemet er at denne lærdommen ikke kontrollerer forplantning og tiltrekningsprosessen i merkbar grad.

 

Uansett biologi eller ikke, skla jeg bli sammen med en jente igjen må hun vise sammenheng mellom hennes ord og handling. Ser jeg inkonsistens, dumper jeg henne på flekken. Jeg vil påstå at jeg selv handler som jeg snakker, og det samme krever jeg av en eventuell kjæreste. Det går på tillit.

 

Edit: og til de som måtte mistolke dette; det jeg krever er ikke det samme som total lydighet.

Jeg forstår hva du mener, og jeg tror du er på riktig vei. Stil krav og forlang lojalitet!

Lenke til kommentar
Ærlig sagt, det skal du ha. Men da må du dessverre også ta alle konsekvensene av de valgene du tar.

 

Det gjør jeg da også! Jeg vet nøyaktig hva jeg går til hver gang, allikevel er jeg dum og emosjonell og nysgjerrig nok til å gjøre det. Sutrer litt og kommer meg videre :)

Lenke til kommentar
Er menn bedre enn kvinner?

Nei og ja, og ja og nei. Vi, i en mer brutalt ærlig verden, utfyller hvrandre.

Det var overraskende diplomatisk.

Det var dønn ærlig.

 

Det er forskjell på hvordan verden bør være, og hvordan den faktisk er. Jeg hevder hvordan verden er i mine tirader på dette forumet.

Lenke til kommentar
Det var dønn ærlig.

 

Det er forskjell på hvordan verden bør være, og hvordan den faktisk er. Jeg hevder hvordan verden er i mine tirader på dette forumet.

 

Det gjør du i aller høyeste grad, ja. Jeg savner likevel et mer nyansert bilde av verden. For eksempel litt snakk om hvor fæle menn kan være.

Lenke til kommentar
Det var dønn ærlig.

 

Det er forskjell på hvordan verden bør være, og hvordan den faktisk er. Jeg hevder hvordan verden er i mine tirader på dette forumet.

 

Det gjør du i aller høyeste grad, ja. Jeg savner likevel et mer nyansert bilde av verden. For eksempel litt snakk om hvor fæle menn kan være.

Det er ikke min oppgave :cool: Jeg har aldri vert kvinne og vet nada niks om emnet. Den biten får kvinner, eventuelt homser, ta seg av.

 

Skulle gjerne brukt meg selv som eksempel, men jeg er rett og slett ikke fæl nok... Men gi det litt tid ,så kan det hende jeg blir det også :cool:

Lenke til kommentar
Det er ikke min oppgave :cool: Jeg har aldri vert kvinne og vet nada niks om emnet. Den biten får kvinner, eventuelt homser, ta seg av.

 

Skulle gjerne brukt meg selv som eksempel, men jeg er rett og slett ikke fæl nok... Men gi det litt tid ,så kan det hende jeg blir det også :cool:

 

Hehe.

 

Så man må være kvinne for å se hvordan menn oppfører seg? Da kan jeg konkludere med at menn ikke har selvinnsikt, da. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...