Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

 

Haha, fløtepuser? Min kjære er verken fløtepus eller bad boy, enkelt og greit. Og to stykker eller ikke, det beviser ihvertfall at alle jenter ikke er like. ;)

 

 

Ja jenter er forskjellige, men før en jenter er 25 velger de neste alltid Bad boys

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

 

Haha, fløtepuser? Min kjære er verken fløtepus eller bad boy, enkelt og greit. Og to stykker eller ikke, det beviser ihvertfall at alle jenter ikke er like. ;)

 

 

Ja jenter er forskjellige, men før en jenter er 25 velger de neste alltid Bad boys

 

De jeg snakker om er gjerne jenter under 25 da (jeg er selv 22)..

Lenke til kommentar
Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

 

Haha, fløtepuser? Min kjære er verken fløtepus eller bad boy, enkelt og greit. Og to stykker eller ikke, det beviser ihvertfall at alle jenter ikke er like. ;)

 

 

Ja jenter er forskjellige, men før en jenter er 25 velger de neste alltid Bad boys

Etter også ;) Men damer over 30 er flinkere til å sortere ut ekte bædbåis fra wannabe bædbåis. Pluss de er noget mere fokusert på cash ;)

Lenke til kommentar
Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

 

Haha, fløtepuser? Min kjære er verken fløtepus eller bad boy, enkelt og greit. Og to stykker eller ikke, det beviser ihvertfall at alle jenter ikke er like. ;)

 

 

Ja jenter er forskjellige, men før en jenter er 25 velger de neste alltid Bad boys

 

De jeg snakker om er gjerne jenter under 25 da (jeg er selv 22)..

 

Ja det er greit det men de fleste

Lenke til kommentar
Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

 

Haha, fløtepuser? Min kjære er verken fløtepus eller bad boy, enkelt og greit. Og to stykker eller ikke, det beviser ihvertfall at alle jenter ikke er like. ;)

 

 

Ja jenter er forskjellige, men før en jenter er 25 velger de neste alltid Bad boys

Etter også ;) Men damer over 30 er flinkere til å sortere ut ekte bædbåis fra wannabe bædbåis. Pluss de er noget mere fokusert på cash ;)

 

 

Ja det er riktig, og de slår seg mer til ro .

Lenke til kommentar
Hmm, merkelig, men jeg kjenner faktisk mange jenter som er sånn. Kan det være at det er noe med de jentene dere faktisk går etter? Samtlige av mine venninner gjennom trening, politikken eller you name it (her snakker man kanskje mellom 15 og 20 stykker jeg vil kalle som venninner/gode bekjente) er alle jenter jeg vil klassifisere som "søte, snille og snille jenter" som i grunn søker det samme som meg. Kan det være at det er dere selv som tiltrekker dere disse jentene? Jeg bare spør, fordi jeg kjenner i grunn få jenter som går etter bad boys, og jeg har blitt kjent med en del etter mange år aktiv i politikken, som konkurranseaktiv, som frivillig hjelper osv. Det handler vel kanskje litt om i hvilke miljøer man søker jenter også vil jeg tro. Ikke vet jeg, men det virker jo nesten sånn.

Her er vi tilbake til "Hva kvinner sier" vs. "Hva kvinner faktisk gjør". Jeg har mått _mange_ kvinner som snakker om "En søt mann som kan få meg til og le som er glad i barn og snill med dyr og vil ha fred i verden etc..." De SNAKKER mye om disse mennene, men de LIGGER med de som er bædbåis. Hvorfor? Jeg har sagt det før og sier det igjen, en kvinnes ord er verdt INGENTING! Det er kun HANDLING en kvinne kan bedømmes utfra.

 

Ved å drite i hva kvinner sier og kun vurdere dem på deres handlinger har jeg i noen år nå unngått disse "hun gikk fra meg for en annen mann" blemmene som vi til stadighet leser om her. Observasjonr av noen titals samlivsbrudd er meget entydige i hva som skjer. Og jeg velger ikke min ekollegaers personlighet ;) Men mønsteret er likt over alt. Det er penger og bædbåi faktor som styrer alt.

Lenke til kommentar
Hmm, merkelig, men jeg kjenner faktisk mange jenter som er sånn. Kan det være at det er noe med de jentene dere faktisk går etter? Samtlige av mine venninner gjennom trening, politikken eller you name it (her snakker man kanskje mellom 15 og 20 stykker jeg vil kalle som venninner/gode bekjente) er alle jenter jeg vil klassifisere som "søte, snille og snille jenter" som i grunn søker det samme som meg. Kan det være at det er dere selv som tiltrekker dere disse jentene? Jeg bare spør, fordi jeg kjenner i grunn få jenter som går etter bad boys, og jeg har blitt kjent med en del etter mange år aktiv i politikken, som konkurranseaktiv, som frivillig hjelper osv. Det handler vel kanskje litt om i hvilke miljøer man søker jenter også vil jeg tro. Ikke vet jeg, men det virker jo nesten sånn.

Her er vi tilbake til "Hva kvinner sier" vs. "Hva kvinner faktisk gjør". Jeg har mått _mange_ kvinner som snakker om "En søt mann som kan få meg til og le som er glad i barn og snill med dyr og vil ha fred i verden etc..." De SNAKKER mye om disse mennene, men de LIGGER med de som er bædbåis. Hvorfor? Jeg har sagt det før og sier det igjen, en kvinnes ord er verdt INGENTING! Det er kun HANDLING en kvinne kan bedømmes utfra.

 

Ved å drite i hva kvinner sier og kun vurdere dem på deres handlinger har jeg i noen år nå unngått disse "hun gikk fra meg for en annen mann" blemmene som vi til stadighet leser om her. Observasjonr av noen titals samlivsbrudd er meget entydige i hva som skjer. Og jeg velger ikke min ekollegaers personlighet ;) Men mønsteret er likt over alt. Det er penger og bædbåi faktor som styrer alt.

 

Nettopp

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke annet enn spørre: Hvordan har en femtenåring tilegnet seg en slik omfattende innsikt i kvinnepsyken?

 

Jeg antar du prater til meg. vel før lærte jeg av alle de rare folka søstrene mine har drat meg seg inn i huset. men nå har jeg lært hvordan jeg oppfører meg, og bad boy funker!

Lenke til kommentar
Her er vi tilbake til "Hva kvinner sier" vs. "Hva kvinner faktisk gjør". Jeg har mått _mange_ kvinner som snakker om "En søt mann som kan få meg til og le som er glad i barn og snill med dyr og vil ha fred i verden etc..." De SNAKKER mye om disse mennene, men de LIGGER med de som er bædbåis. Hvorfor? Jeg har sagt det før og sier det igjen, en kvinnes ord er verdt INGENTING! Det er kun HANDLING en kvinne kan bedømmes utfra.

 

Ved å drite i hva kvinner sier og kun vurdere dem på deres handlinger har jeg i noen år nå unngått disse "hun gikk fra meg for en annen mann" blemmene som vi til stadighet leser om her. Observasjonr av noen titals samlivsbrudd er meget entydige i hva som skjer. Og jeg velger ikke min ekollegaers personlighet ;) Men mønsteret er likt over alt. Det er penger og bædbåi faktor som styrer alt.

 

Men dette er jo jenter jeg kjenner godt, jenter snakker jo masse sammen, og jeg har vært mye sammen med dem, så jeg ser jo faktisk hva de gjør også. Men om du forventer at kvinner sånn, så er det vel heller ikke noe rart at det blir slik heller? Oppfatter du noen gang de kvinnene som faktisk ter seg annerledes?

 

Og igjen så spør jeg; hva med jentene du faktisk går etter? Om du går etter jenter du forventer er slik, er det da så rart de er sånn? Og hvilke miljøer oppsøker man disse jentene i? Om man går inn i en strikkeklubb og håper på å finne en som elsker hekling like mye som seg selv, så er det ikke så rart man blir skuffet, da fleste strikker. Unntakene finnes jo selvsagt, men man må jo se på hvor og hvordan man faktisk oppsøker disse kvinnene også.

 

En mann kan også bare dømmes for sine handlinger, og da kan man jo spørre seg om sjekkemetodene og hvilke jenter man går etter også. Jeg er en stille og sjenert sjel, sånn til daglig egentlig. Du finner ikke meg på en nattklubb, ergo må man bli kjent med meg gjennom andre kanaler. Sånn er det også for mange andre jenter, og ergo er det svært relevant hvor man finner jentene, og miljøene de tilhører. Jeg representer kanskje ikke flertallet, men jeg representerer nødvendigvis ikke et lite mindretall heller. Jeg mener det er noe å tenke over.

Lenke til kommentar
Jeg er 19 år og har møtt mange jenter som ikke er spesielt interesert i bad boys. Jeg vil hevde at de som går etter bad boys er bad girls uansett.

Du har møtt den minoriteten som gjerne kombinerer null drikking og ofte noe religiøst, med en form for redsel for fremmede og gutter spesielt, noe som gjør at de helst snakker med, og dermed blir kjent med, venners venner (les: andre gutter med mye de samme holdningene) eller de 'snille' guttene.

 

En bad boy er like attraktiv for en bad girl som for en good girl, men en good girl kan ofte tvinge seg selv til å ikke gå for badboyen, dessverre for dem.

Lenke til kommentar

Heisann! Noen ord fra ei jente:

 

Det eksisterer da ikke bare to typer menn. Man kan fint være snill og omtenksom overfor jenta uten å være en tøffel. Det finnes nyanser folkens! Som en eller annen skrev tidligere er det viktig at begge parter i et forhold både gir og tar. At mange kvinner har behov for spenning i forholdet trenger da ikke bety at en vil ha en kjæreste som nedverdiger en, oppfører seg som en drittsekk og stadig opptrer egoistisk og respektløst. Det er mye man kan finne på for å krydre forholdet om man bare har fantasi nok.

 

Man må ikke la seg overkjøre i et forhold. Man er nødt til å sette sine grenser og bør ikke alltid føye seg etter partneren. Det gjelder selvsagt for begge kjønn. Jeg har tidligere vært i et forhold med en fyr som viste seg å være en drittsekk. Han fremsto først som en snill, sjenert og omtenksom fyr som jeg atpåtil fant utrolig interessant og fascinerende. Så slik forekommer også, liksom en mange oppfatter som litt bad kan vise seg å være en kjempeålreit fyr om en bare blir kjent med ham. Kanskje ser jenta sider ved ham som de fleste andre ignorerer, tatt i betraktning hvor lett det er å dømme folk.

 

Jeg tenker som så at de mest stereotype badboysene (og badgirlsene) ikke klarer å holde så lenge på en kjæreste, da denne kjæresten etter hvert vil finne ut at partneren ikke innehar nok av de egenskapene som får han/henne til å føle seg tilpass i et forhold.

 

Se nyansene. Det finnes så uendelig mange forskjellige personligheter der ute, man må ikke enten være bad boy eller nice guy. Ta hensyn til kjæresten, men også deg selv!

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest hele tråden, men jeg lurer fortsatt på hva dere faktisk mener at en bad boy er jeg. Hvilke egenskaper har en bad boy?

 

Og kan verden kun deles inn i de som er bad boys og de som er nice boys? Finnes det ingenting i mellom ytterpunktene, hva dere nå egentlig mener at disse ytterpunktene er?

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest hele tråden, men jeg lurer fortsatt på hva dere faktisk mener at en bad boy er jeg. Hvilke egenskaper har en bad boy?

 

Og kan verden kun deles inn i de som er bad boys og de som er nice boys? Finnes det ingenting i mellom ytterpunktene, hva dere nå egentlig mener at disse ytterpunktene er?

Det er å blande det beste fra to verdener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...