Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Jenter er ikke svake - vil jeg si - for bad boys, men det er noe som tiltrekker. Rebelske gutter er aldri noe jenter leter etter, og noe de ikke vil ha i kjærlighet. Vil jenter ha en knullekompis eller en midlertidig kjæreste eller rebound boy, så finner de seg en bad boy med en gang. Vil jenter ha et langvarig forhold med gode verdier og mulig ekteskap, ditcher de bad boysa og drar rett til gutter som behandler dem godt.

Oksemøkk. Om en kvinne slår seg til ro med en snill fyr, så får hun barn med bædbåi'en uansett. Som snill mann har du ingenting å vinne og alt å tape. Eneste måten å kapre kvinner på er å være en egoistisk driit som tar det han vil ha. Fungerer som bare pokker ;)

Det er noe med gener, ja. Så hvis man er en stakkars snill fyr, så vil fyren bli bedratt uansett, i og med at en del kvinner heller vil ha bedre gen. Men når hun eventuelt blir oppdaget, må hun få føle at det hun har gjort er uakseptabelt ved at den snille fyren kaster henne på dør sporenstreks, så hun får klare seg selv. Jeg for min del kommer selvfølgelig til å ordne med særeie, så ingen eventuelle lykkejegere skal få kloa i noe av det jeg eier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...]Bad boys slår ikke nødvendigvis kona si, men hvis en iddiot hadde drivi og dytta meg, og ikke hadde stoppa etter både en, to og tre verbale advarsler, ja da er det ned i bakken. Ikke klesse til fyren, men legge han ned og vise at det ikke er akseptabelt.

 

Jeg kan si meg enig i at det er en god måte å håndtere situasjonen, ja. Det er viktig å stå opp for seg selv, og jeg skulle ofte ønske jeg var flinkere til å si fra. At en mann ikke er redd for å ta hånd om problemer er selvsagt tiltrekkende, men alt innenfor rimelighetens grenser. Likevel vil jeg ikke si han er en badboy, selv om han legger bråkmakere i bakken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har sett det at det finnes mange single jenter med en unge eller 2 på lasset.. Dette fordi at de har hatt ett "uhell" eller to med en eller anna fyr som bare var ute etter fitta dems.. Mange av de kvinnfolka er så inn i helv** bitre og potte sure på oss menn generelt fordi at x'n deres er byens/bygdas største dust som verken bryr seg om de eller unga. Det blir iallefall ikke no bedre av at de må se trynet på fyren annavær helg når han/hun leverer unga hos mor/far.

Lenke til kommentar
Jeg har sett det at det finnes mange single jenter med en unge eller 2 på lasset.. Dette fordi at de har hatt ett "uhell" eller to med en eller anna fyr som bare var ute etter fitta dems.. Mange av de kvinnfolka er så inn i helv** bitre og potte sure på oss menn generelt fordi at x'n deres er byens/bygdas største dust som verken bryr seg om de eller unga. Det blir iallefall ikke no bedre av at de må se trynet på fyren annavær helg når han/hun leverer unga hos mor/far.

Du har sett?

Hmm javel, du har vel ikke spørt om de faktisk har en mann som er på arbeid eller noe lignende. Bare fordi at du ser at en enslig kvinne går rundt med en unge på slep. Fortsatt har ikke likestillingen kommet så langt at mann og kone deler 50/50 på omsorgen av ungene. Dessuten hvis det er snakk om skilsmisse er det som regel moren som får hovedomsorg for ungen selv om mannen stiller bedre økonomisk og har bedre muligheter til å ta vare på ungen. Dessverre men sant.

 

Men for å referere til det punktet du snakker om, så har jeg faktisk hørt det motsatte. Er ifra oslo men har en frøken fra bibelbeltet og hun snakker om alle jentene fra bygda som har seg med tilfeldige karer fra nabobygder for å få unger, og når ungen plopper ut så nekter de å ha noe med faren å gjøre, siden de vil oppdra ungen selv og leve på pengene ifra staten.

 

La meg samtidig få sitere det legendariske sitatet fra forumbruker mia_tuk:

 

Vi har det jo nesten på samme måte her ute på bygda: alle ligger med alle, og så deler vi ungene til jul. :cry:

Lenke til kommentar

da bør jeg kanskje skaffe meg sen slik en; "my purpose of life: drink,fuck and fight".bra image.

aldri mer godgutten til mor og svigers drøm.bare ren råskap fra ende til annen.som en utemmelig hingst.prøver du å ri meg så sparker jeg deg vekk. forsøker du beholde meg hopper jeg bare over gjerdet og forsvinner,men legger du ut noe mat så kan jeg stikke innom.eller hva?

 

(å fy,jeg har nok sett filmen "shanghai noon" litt for mange ganger)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_javel_*

Stemmer nok med min erfaring. Jeg er litt sjenert, har klart å bli mye mer utadvendt de siste årene, men litt henger igjen. Dessuten blir jeg skikkelig forelska når jeg har kjæreste og blir kanskje litt for tøffel.

 

Min siste eks var utro, og etter jeg dumpa henne da så ble hun sammen med han hun pulte. Dette er en såkalt "badboy". Mye høyere sosial status enn det jeg har, og ganske "kul". Han gir litt mer faen i eksen min og flørter vilt og klår på andre jenter. Men eksen min holder fortsatt på ham nå etter 8 mnd, selv om jeg vet at hun er veldig sjalu av seg.

 

Min konklusjon for oss som ikke er badboys, er å gjøre det samme som dem. Vær egoist og prøv i drit litt i damene, så får du dem.

Lenke til kommentar
Oksemøkk. Om en kvinne slår seg til ro med en snill fyr, så får hun barn med bædbåi'en uansett. Som snill mann har du ingenting å vinne og alt å tape. Eneste måten å kapre kvinner på er å være en egoistisk driit som tar det han vil ha. Fungerer som bare pokker ;)

 

No way, hadde aldri fått meg til sengs eller i et forold på den måten, dét er ihvertfall sikkert. Om man tar utgangspunkt i at alle kvinner er like, så hadde du kanskje hatt rett, men heldigvis er det faktisk kvinner som har andre idealer og drømmer. Både min bestevenninne og jeg noen av de (hun har funnet seg en kjempesnill kar, det samme har jeg).

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Oksemøkk. Om en kvinne slår seg til ro med en snill fyr, så får hun barn med bædbåi'en uansett. Som snill mann har du ingenting å vinne og alt å tape. Eneste måten å kapre kvinner på er å være en egoistisk driit som tar det han vil ha. Fungerer som bare pokker ;)

 

No way, hadde aldri fått meg til sengs eller i et forold på den måten, dét er ihvertfall sikkert. Om man tar utgangspunkt i at alle kvinner er like, så hadde du kanskje hatt rett, men heldigvis er det faktisk kvinner som har andre idealer og drømmer. Både min bestevenninne og jeg noen av de (hun har funnet seg en kjempesnill kar, det samme har jeg).

 

Men du og vennen din er to personer, det er alltid noen som liker fløtepuser ;)

Endret av Deutsch
Lenke til kommentar
No way, hadde aldri fått meg til sengs eller i et forold på den måten, dét er ihvertfall sikkert. Om man tar utgangspunkt i at alle kvinner er like, så hadde du kanskje hatt rett, men heldigvis er det faktisk kvinner som har andre idealer og drømmer. Både min bestevenninne og jeg noen av de (hun har funnet seg en kjempesnill kar, det samme har jeg).

Men dere er så forsvinnende få at dere ikke kan regnes med i det store bildet. Unntak finnes alltid, men en kan ikke fokusere på unntakene.

Lenke til kommentar
No way, hadde aldri fått meg til sengs eller i et forold på den måten, dét er ihvertfall sikkert. Om man tar utgangspunkt i at alle kvinner er like, så hadde du kanskje hatt rett, men heldigvis er det faktisk kvinner som har andre idealer og drømmer. Både min bestevenninne og jeg noen av de (hun har funnet seg en kjempesnill kar, det samme har jeg).

Men dere er så forsvinnende få at dere ikke kan regnes med i det store bildet. Unntak finnes alltid, men en kan ikke fokusere på unntakene.

 

Hmm, merkelig, men jeg kjenner faktisk mange jenter som er sånn. Kan det være at det er noe med de jentene dere faktisk går etter? Samtlige av mine venninner gjennom trening, politikken eller you name it (her snakker man kanskje mellom 15 og 20 stykker jeg vil kalle som venninner/gode bekjente) er alle jenter jeg vil klassifisere som "søte, snille og snille jenter" som i grunn søker det samme som meg. Kan det være at det er dere selv som tiltrekker dere disse jentene? Jeg bare spør, fordi jeg kjenner i grunn få jenter som går etter bad boys, og jeg har blitt kjent med en del etter mange år aktiv i politikken, som konkurranseaktiv, som frivillig hjelper osv. Det handler vel kanskje litt om i hvilke miljøer man søker jenter også vil jeg tro. Ikke vet jeg, men det virker jo nesten sånn.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...