Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplever bedre resultater når jeg ikke spør jenten hva hun heter, men sier til henne at hun skal fortelle meg hva hun heter. Hvis gutten spiller dominant så faller jenten inn i en underdanig rolle og gjør som hun får beskjed om. Hvis gutten spiller underdanig fra starten av ved å være usikker er det klart at jenten må "ta tak" i situasjonen og være den dominante. Da kan man ikke forvente at jenten blir imponert.

Lenke til kommentar
Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

 

Hvorfor er ikke du i fengsel?

 

Og hvorfor er det greit å slå til et fremmed menneske, men ikke kona si? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør, ettersom det er høyst usannsynlig å få et fornuftig svar av en neandertaler som deg.

Endret av Coleridge
Lenke til kommentar
Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

 

Hvorfor er ikke du i fengsel?

 

Og hvorfor er det greit å slå til et fremmed menneske, men ikke kona si? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør, ettersom det er høyst usannsynlig å få et fornuftig svar av en neandertaler som deg.

Kanskje han har vært der? Kanskje han ikke har funnet noen som fortjener å bli klasket ned? Kanskje de han har klasket ned virkelig fortjente det?

 

Og når det kommer til neandertalerkommentaren din:

"Det er ingenting som tyder på at de var mindre intelligente enn nåtidsmennesket da man vet at det tok mange årtusener inn nåtidsmennesket fortrengte neandertalerne."

"Neandertalerens hjerne har nok i gjennomsnitt vært større enn nåtidsmenneskets, men på grunn av neandertalerens kraftigere bygning har den relative hjernestørrelse vært på omkring den samme som nåtidsmenneskets."

Lenke til kommentar
Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

 

Hvorfor er ikke du i fengsel?

 

Og hvorfor er det greit å slå til et fremmed menneske, men ikke kona si? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør, ettersom det er høyst usannsynlig å få et fornuftig svar av en neandertaler som deg.

 

Hehe, du er jo litt søt og da :p Neandertaler faktisk?

 

Jeg er ikke i fengsel fordi jeg løper fort når det trengs, og blånissene har aldri fått noe på meg ;)

 

Det er ikke greit å slå ned fremmede mennesker sånn helt uten videre, men hvis situasjonen krever det så er da en smeller på sin plass. F.eks hvis folk begynner å kuke seg på byen eller noe sånn så står jeg ikke bare å tar imot. Jeg ber vedkommende dra til helvete, og blir han fysisk da, så får han en springskalle og blir forhåpentligvis liggende lenge nok til at jeg kan rusle avgårde til baren og bestille meg en øl.

Tror det sier seg selv at det er en vesentlig forskjell på dette og å banke kona si ;)

Lenke til kommentar
Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

 

Hvorfor er ikke du i fengsel?

 

Og hvorfor er det greit å slå til et fremmed menneske, men ikke kona si? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør, ettersom det er høyst usannsynlig å få et fornuftig svar av en neandertaler som deg.

 

Og når det kommer til neandertalerkommentaren din:

"Det er ingenting som tyder på at de var mindre intelligente enn nåtidsmennesket da man vet at det tok mange årtusener inn nåtidsmennesket fortrengte neandertalerne."

"Neandertalerens hjerne har nok i gjennomsnitt vært større enn nåtidsmenneskets, men på grunn av neandertalerens kraftigere bygning har den relative hjernestørrelse vært på omkring den samme som nåtidsmenneskets."

 

Du vet utmerket godt hva en mener med benevnelsen "neandertaler" i dagligtalen.

Endret av Coleridge
Lenke til kommentar
Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

 

Hvorfor er ikke du i fengsel?

 

Og hvorfor er det greit å slå til et fremmed menneske, men ikke kona si? Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør, ettersom det er høyst usannsynlig å få et fornuftig svar av en neandertaler som deg.

 

Hehe, du er jo litt søt og da :p Neandertaler faktisk?

 

Jeg er ikke i fengsel fordi jeg løper fort når det trengs, og blånissene har aldri fått noe på meg ;)

 

Det er ikke greit å slå ned fremmede mennesker sånn helt uten videre, men hvis situasjonen krever det så er da en smeller på sin plass. F.eks hvis folk begynner å kuke seg på byen eller noe sånn så står jeg ikke bare å tar imot. Jeg ber vedkommende dra til helvete, og blir han fysisk da, så får han en springskalle og blir forhåpentligvis liggende lenge nok til at jeg kan rusle avgårde til baren og bestille meg en øl.

Tror det sier seg selv at det er en vesentlig forskjell på dette og å banke kona si ;)

 

Vold er ikke greit med mindre det er i selvforsvar. Nå vet ikke jeg helt hva du mener med "og blir han fysisk da", men hvis det er snakk om en liten dytt i kroppen eller noe slik, så er da ikke det grunn nok til å slå noen ned i bakken.

 

Ville du gitt kona di en springskalle hvis hun hadde blitt "fysisk" med deg?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke til hensikt å fortelle hvordan folk skal få seg dame, men de to tingene er viktige ingredienser. Med sosial suksess mener jeg:

Sitte å nørde foran pcen døgnet rundt å ikke treffe mennesker - No!

Ha mange venner, være likt, dra på fester/sosiale begivenheter - Yes!

Lenke til kommentar

Jenter er ikke svake - vil jeg si - for bad boys, men det er noe som tiltrekker. Rebelske gutter er aldri noe jenter leter etter, og noe de ikke vil ha i kjærlighet. Vil jenter ha en knullekompis eller en midlertidig kjæreste eller rebound boy, så finner de seg en bad boy med en gang. Vil jenter ha et langvarig forhold med gode verdier og mulig ekteskap, ditcher de bad boysa og drar rett til gutter som behandler dem godt.

Lenke til kommentar
Jenter er ikke svake - vil jeg si - for bad boys, men det er noe som tiltrekker. Rebelske gutter er aldri noe jenter leter etter, og noe de ikke vil ha i kjærlighet. Vil jenter ha en knullekompis eller en midlertidig kjæreste eller rebound boy, så finner de seg en bad boy med en gang. Vil jenter ha et langvarig forhold med gode verdier og mulig ekteskap, ditcher de bad boysa og drar rett til gutter som behandler dem godt.

Oksemøkk. Om en kvinne slår seg til ro med en snill fyr, så får hun barn med bædbåi'en uansett. Som snill mann har du ingenting å vinne og alt å tape. Eneste måten å kapre kvinner på er å være en egoistisk driit som tar det han vil ha. Fungerer som bare pokker ;)

Lenke til kommentar
Jenter er ikke svake - vil jeg si - for bad boys, men det er noe som tiltrekker. Rebelske gutter er aldri noe jenter leter etter, og noe de ikke vil ha i kjærlighet. Vil jenter ha en knullekompis eller en midlertidig kjæreste eller rebound boy, så finner de seg en bad boy med en gang. Vil jenter ha et langvarig forhold med gode verdier og mulig ekteskap, ditcher de bad boysa og drar rett til gutter som behandler dem godt.

Oksemøkk. Om en kvinne slår seg til ro med en snill fyr, så får hun barn med bædbåi'en uansett. Som snill mann har du ingenting å vinne og alt å tape. Eneste måten å kapre kvinner på er å være en egoistisk driit som tar det han vil ha. Fungerer som bare pokker ;)

La oss utheve tar det han vil ha. Dette er ekstremt tiltrekkende.

 

Bad boys slår ikke nødvendigvis kona si, men hvis en iddiot hadde drivi og dytta meg, og ikke hadde stoppa etter både en, to og tre verbale advarsler, ja da er det ned i bakken. Ikke klesse til fyren, men legge han ned og vise at det ikke er akseptabelt. Det betyr ikke at jeg hadde slått dama mi.

 

Look, å debattere hvorfor og hvordan fører ingen vei. Vi bestemmer oss med følelser og instinkter, og rasjonaliserer etterpå. Bare vit at verden er slik, og gjør hva du vil med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...