Dorian Gray Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg prøver å forstå hvordan enkelte tenker her - er det å være en badboy synonymt med å slå jenten? Hvis man er kriminell og er generelt voldelig gjennom "jobben" så antar dere at han også slår damen? Eller er det sånn at man ikke er badboy med mindre man banker henne? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 isprins, hele poenget med den XKCD-stripa er jo at det er "nice guy"-en som er en drittsekk. Hvordan? Jeg er litt tom i hodet akkurat nå, forstår på en måte hva du sier, men samtidig ikke. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men han kjempesnille karen vil ikke oppdra noen andre enn sine egne barn. Fornuftig kar. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 isprins, hele poenget med den XKCD-stripa er jo at det er "nice guy"-en som er en drittsekk. Hvordan? Jeg er litt tom i hodet akkurat nå, forstår på en måte hva du sier, men samtidig ikke. Nice guy'en ville lure henne til å gjøre noe hun egentlig ikke ønsket. På en annen side kan du si at han forsvarte hennes mot hennes egen dumhet. Ja er godt mulig det, men til syvende og sist så kan du overstyre følelser med rasjonell tankegang. Selv om jeg skulle være fysisk tiltrukket en dum men pen jente så ville jeg heller hatt en annen. Utseende forsvinner til slutt vet du. Det er ikke så lett å "overstyre" en forelskelse, da rasjonell tankegang kan gjøre lite med kjemiske prosesser. Og hvem har sagt at det kun er snakk om fysisk attraksjon? Det er ikke noe særlig problem for meg i alle fall. Det kan godt hende det er en forskjell på kjønnene der. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er ikke noe særlig problem for meg i alle fall. Det kan godt hende det er en forskjell på kjønnene der. Det er ikke noe problem for meg heller, faktisk. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kommer an på hva slags viljestyrke man har. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er faenmeg helt utrolig hvor mange dumme, uvitende mennesker som "patruljerer" dette forumet. Det at en mann livnærer seg på kriminalitet og har grisebanka/ødelagt X antall mennesker betyr da faen ikke at han er en konemishandler Jeg har f.eks slått ned/banka opp en del karer tidligere selv (jeg prøver ikke å gi inntrykk av å være noen "Tony Montana" her. Jeg har også FÅTT et par runder med skikkelig grisebank og tilhørende sykehusbesøk, men jeg prøver å vise et eksempel). Fra jeg var 12-13 til 18 var jeg alltid bevæpnet på en eller annen måte (Kniv, batong, etc...) Jeg har kjøpt, solgt og brukt div. kjemiske og botaniske "godsaker". Men jeg har aldri slått ei jente, og i HVERTFALL ikke dama mi som jeg har vært sammen med i 5 år nå. (Et og annet smekk på rompa under "akten" teller ikke ) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Poenget er at du er en bra type? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 [...]Fra jeg var 12-13 til 18 var jeg alltid bevæpnet på en eller annen måte (Kniv, batong, etc...) Jeg har kjøpt, solgt og brukt div. kjemiske og botaniske "godsaker". Nå ble jeg forelsket. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Stakan: Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min. Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend Martine: U know u want it Endret 4. april 2009 av Rabies86 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da regner jeg med alt det du ramset opp tilhører fortiden. Du kan ikke være en god pappa om du sitter i fengsel. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det tilhører fortiden ja. Men greia er at hun valgte en bad boy og endte opp med en seriøs mann kvaliteter på begge sider av debatten Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Men som regel vil det vel lønne seg å velge mannen med en karriere og et stabilt liv, fremfor den voldelige dealeren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg støtter poenget hans, voldsforbryter/badboy betyr ikke at man slår damen. Det er ingen mangel på hyper-alfa businessmenn som slår konene sine, så man trenger ikke anta at fordi en jente blir sammen med en badass så vil ha slå henne. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg vil aldri anta det, men jeg vil tro det er mer risikabelt å satse på en slik type, fremfor en "streiting" Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det kommer jo ann på hvem man vil ha det. Elsker man den voldelige dealeren, men velger karrieremannen fordi han har karriere og stabilt liv er man en "gold-digger" Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ser poenget jeg også, men for meg er det ikke bare viktig at han ikke slår meg, men også viktig at han ikke synes vold er den beste løsningen i en hvilken som helst uenighet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Man velger selvfølgelig ikke hvem man får følelser for, men treffer jeg en jente jeg vet jeg kan få følelser for, men som jeg ikke synes det stemmer helt med, så dropper jeg hun som et kjæresteemne og venter heller litt til. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 dette spørsmålet har jeg ofte lurt på, ja. hvorfor liker babes bad boys (meg)? jeg tror det skyldes 3 faktorer - en relativt stor penis (20 cm) - makt over andre menn (i'm an alpha male, bitch) - jeg gjør som jeg vil: verden er min lekeplass ... og en hvilken som helst kvinne kan jo ikke unngå å falle for min enorme intellekt yeah Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ingen bad boy, men å flashe resultater fra Raven-tester og vifte med et par tusenlapper får alle bærter til skli av stolen. Ingen klapsing må til! Bedre å bruke de kaloriene på andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå