Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

friends.png

 

 

isprins, hele poenget med den XKCD-stripa er jo at det er "nice guy"-en som er en drittsekk.

 

Hvordan? Jeg er litt tom i hodet akkurat nå, forstår på en måte hva du sier, men samtidig ikke.

 

Nice guy'en ville lure henne til å gjøre noe hun egentlig ikke ønsket. På en annen side kan du si at han forsvarte hennes mot hennes egen dumhet.

 

Ja er godt mulig det, men til syvende og sist så kan du overstyre følelser med rasjonell tankegang.

 

Selv om jeg skulle være fysisk tiltrukket en dum men pen jente så ville jeg heller hatt en annen.

Utseende forsvinner til slutt vet du.

Det er ikke så lett å "overstyre" en forelskelse, da rasjonell tankegang kan gjøre lite med kjemiske prosesser. Og hvem har sagt at det kun er snakk om fysisk attraksjon?

Det er ikke noe særlig problem for meg i alle fall. Det kan godt hende det er en forskjell på kjønnene der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er faenmeg helt utrolig hvor mange dumme, uvitende mennesker som "patruljerer" dette forumet.

Det at en mann livnærer seg på kriminalitet og har grisebanka/ødelagt X antall mennesker betyr da faen ikke at han er en konemishandler :realmad:

 

Jeg har f.eks slått ned/banka opp en del karer tidligere selv (jeg prøver ikke å gi inntrykk av å være noen "Tony Montana" her. Jeg har også FÅTT et par runder med skikkelig grisebank og tilhørende sykehusbesøk, men jeg prøver å vise et eksempel).

Fra jeg var 12-13 til 18 var jeg alltid bevæpnet på en eller annen måte (Kniv, batong, etc...) Jeg har kjøpt, solgt og brukt div. kjemiske og botaniske "godsaker".

Men jeg har aldri slått ei jente, og i HVERTFALL ikke dama mi som jeg har vært sammen med i 5 år nå. (Et og annet smekk på rompa under "akten" teller ikke ;) )

Lenke til kommentar

Stakan: Poenget er at selv om jeg har en litt frynsete fortid og syntes det er en helt grei løsning å klaske ned en person som jeg føler fortjener det så behandler jeg dama mi med hengivenhet og respekt. jeg har aldri blitt fysisk mot henne, eller gitt inntrykk av å skulle bli det. Og jeg er også en jæ**** god pappa for datteren min.

Konklusjon: Bad boy er ikke lik Bad boyfriend ;)

 

Martine: U know u want it :p

Endret av Rabies86
Lenke til kommentar

dette spørsmålet har jeg ofte lurt på, ja. hvorfor liker babes bad boys (meg)?

 

jeg tror det skyldes 3 faktorer

- en relativt stor penis (20 cm)

- makt over andre menn (i'm an alpha male, bitch)

- jeg gjør som jeg vil: verden er min lekeplass

 

... og en hvilken som helst kvinne kan jo ikke unngå å falle for min enorme intellekt

 

yeah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...