Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Sigh... Kvinnre lider av en kronsik "feil". Nemlig at det de sier ikke stemmre over ens med det de faktisk gjør. De _sier_ at de vil ha en snill mann med myke verdier osv, men de går for han som har de skarpeste albuene og mest penger og sosial status. Det er en grunn til at grisestygge menn med masse penger reker rundt med grisefine unge kvinner. Det handler om alt annet en sosial opplæring, det handler om å instinktivt å gå for for han som med størst sannsynlighet vil klare å brødfø henne og hennes avkom.

 

Sån sett skal en ikke se vekk i fra at denne biologien ligger bak en del sosialisering der undertrykking av kvinner er satt i system. Det er i bunn og grunn eneste måten menn kan få _litt_ kontroll ove hvem de får barn med.

 

Ingenting er feil før du setter deg et verdisystem å da bør du argumentere for dette før du lager påstander basert på det.

Jeg er enig i deg om hva kvinner gjør, men grunnlaget er jo sosialiseringsprossesen igjenn. De feitingen med masse penger blir jo bare brukt, eller kansje kvinnene er blitt sosialisert til å tro at rik=smart og tenker på dem som mer verdifulle på et annet vis en du påstår. Alle opperer etter verdier. Ikke klag på dems system men gjør noe med det og argumenter for hvorfor. Mennesker er nesten uten instinkter i motsetninge til dyrene, de sosiale proseser tar over for oss, vi lærer istede for å være ferdiglært. Du vet vel hvor hjelpesløs menneskebarn er ? Det mest hjelpesløse av alle vesener.

 

Liekstillingsprossene du klager sånn på er jo endel av det som skal gjøre at kvinnene ikke får den rollen du gir dem. Slik set argumenter du mot deg selv.

 

Underlegne kvinner grunnet biologiske forhold er gammel teori som ikke holder vann.

 

Menn i de første jordbruksamfunnene tok elitestillingene, fra da av var de økonomiske sjefer og dermed ble kvinnene diskriminert mer og mer. Hadde kvinnene tatt disse stillingene ville det gått omvendt.

 

Det er fordi brutal_mann provoserer meg hinsides hva jeg trodde var mulig. Han skal være glad vi diskuterer over internett, for å si det sånn!

 

Virkelig :O Jeg elsker karen, så ærlig, morsom og ekstrem.

 

Jeg vil helst adoptere, jeg.

 

Er dette selvkritikk av egne gener ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virkelig :O Jeg elsker karen, så ærlig, morsom og ekstrem.

 

Så fint at noen finner kjærligheten på forumet, da ;)

 

Er dette selvkritikk av egne gener ?

 

Nope, men jeg har ikke noe spesielt behov for å føde egne barn, og ser på det som en positiv ting å hjelpe noen ut av en dyster fremtid. Dessuten kan nok gode verdier og flott moral læres bort på tross av gener.

Lenke til kommentar
Virkelig :O Jeg elsker karen, så ærlig, morsom og ekstrem.

 

Så fint at noen finner kjærligheten på forumet, da ;)

 

Er dette selvkritikk av egne gener ?

 

Nope, men jeg har ikke noe spesielt behov for å føde egne barn, og ser på det som en positiv ting å hjelpe noen ut av en dyster fremtid. Dessuten kan nok gode verdier og flott moral læres bort på tross av gener.

 

Vetsje helt om du har rett dog, du kan godt forsøke å lære vekk gode verdier og flott moral men hva hjelper det om de ikke blir tatt i bruk.

 

Nei då er det bedre å adoptere meg som allerede har absolutt perfekt moral og flotte verdier. Jeg

har det meste på den listen din og, men snakker om å være kresen på adopsjonsbarn.

Lenke til kommentar
Denne baserer seg på statestikk fra norske organdonasjoner.

 

Har du en link til denne undersøkelsen?

Nei dessvrre, og tro meg jeg ar søkt. Men slik kan det gå når en er gammel nok til å husk livet før intrnett :cool: (Jada, eg vet noen er sjokkert nå, men det fantes faktisk en tid da en ikke fikk tidsskrifter i annen form enn papir!).

 

Selvsagt er jeg kresen på barnet jeg skal adoptere, hvordan kan jeg ellers kunne skape et supermenneske?

Ved å reprodusere deg med en alphahan vel ;)

Lenke til kommentar
Så fint at noen finner kjærligheten på forumet, da ;)

 

Jeg har plass til deg å.

 

Nope, men jeg har ikke noe spesielt behov for å føde egne barn, og ser på det som en positiv ting å hjelpe noen ut av en dyster fremtid. Dessuten kan nok gode verdier og flott moral læres bort på tross av gener.

 

Hvordan vet du at du hjelper disse menneskene ? Det er f.eks. mindre selvmord i søramerika en i vårt land. Kansje du saktner ned evolusjonen og dermed forlenger tidsrommet vi må vente til vi finner en løsning på våre problemer.

Lenke til kommentar
Jeg har plass til deg å.

 

Aww. Endelig noen som tar meg inn i varmen <3

 

 

Hvordan vet du at du hjelper disse menneskene ? Det er f.eks. mindre selvmord i søramerika en i vårt land. Kansje du saktner ned evolusjonen og dermed forlenger tidsrommet vi må vente til vi finner en løsning på våre problemer.

 

Ok. Kanskje jeg egentlig ikke har lyst på barn og bare prøver å høres noenlunde normal ut likevel. Evolusjonen er uansett på vei bakover...

Lenke til kommentar
Ok. Kanskje jeg egentlig ikke har lyst på barn og bare prøver å høres noenlunde normal ut likevel. Evolusjonen er uansett på vei bakover...

 

Å ikke ha lyst på barn er jo veldig normalt for dagens kvinner. Kvinner i dag er blitt så individuelle at barn bare er i veien for kariere eller lignende :p Snitt alder for å få barn har gått fra 20-30 ? Kansje litt mindre. Og mengden barn født gått ned med 0,3 per kvinne eller noe i den duren. Altså siden 50-60tallet.

Bakover evolusjon faktisk, noen spesielle utløsere for denne tankegangen ? :p

Lenke til kommentar
Å ikke ha lyst på barn er jo veldig normalt for dagens kvinner. Kvinner i dag er blitt så individuelle at barn bare er i veien for kariere eller lignende :p Snitt alder for å få barn har gått fra 20-30 ? Kansje litt mindre. Og mengden barn født gått ned med 0,3 per kvinne eller noe i den duren. Altså siden 50-60tallet.

 

Jeg skal ikke ha noen spesiell karriére, jeg liker bare ikke barn. Hah!

 

 

Bakover evolusjon faktisk, noen spesielle utløsere for denne tankegangen ? :p

 

Tja, mennesker blir feitere, dummere, mer og mer avhengige av hverandre for å overleve. Synes ikke dette går riktig veg, altså =/

Lenke til kommentar
Å ikke ha lyst på barn er jo veldig normalt for dagens kvinner. Kvinner i dag er blitt så individuelle at barn bare er i veien for kariere eller lignende :p Snitt alder for å få barn har gått fra 20-30 ? Kansje litt mindre. Og mengden barn født gått ned med 0,3 per kvinne eller noe i den duren. Altså siden 50-60tallet.

 

Jeg skal ikke ha noen spesiell karriére, jeg liker bare ikke barn. Hah!

 

 

Bakover evolusjon faktisk, noen spesielle utløsere for denne tankegangen ? :p

 

Tja, mennesker blir feitere, dummere, mer og mer avhengige av hverandre for å overleve. Synes ikke dette går riktig veg, altså =/

 

Du er jo den perfekte kvinnen, hvor finner man slike som deg. Eneste problemet er at dere alltid ombestemmer dere til slutt når jeg finner dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...