Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 altså er ikke utseende så veldig viktig bare man kan si at man spiller i band da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 altså er ikke utseende så veldig viktig bare man kan si at man spiller i band da Korrekt! Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 lærer så lenge man lever sies det. Så ... det er jo greit og vite. /løperforogstarteband Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Lykke til! PM meg når dere har ordna en EP og en MySpace-side, du Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det skal jeg gjøre. Må bare øve mer på Gibson gitaren som medfølger Guitar Hero Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Beatles var i sin tid badboys, sex pistols og alle andre slike type band ble populære fordi de var rebeller. Jenter elsker rebeller når de er unge. Akkurat som Grease og typiske high school drop-out's som er rebelske og får den populære jenta til slutt. Men denne forjamsingen for "slemme" tøffinger varer heldigvis ikke livet ut for alle, man innser at drama ikke er så kult lenger. Og en badboy-pappa er ikke så veldig givende at det gjør noe om han skal ta vare på barna dine. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Og en badboy-pappa er ikke så veldig givende at det gjør noe om han skal ta vare på barna dine. Og det er derfor man får barent med en badboy, kicker han ut og får en snill gutt til å være far for barnet. Mennesker er genetisk programmert. Denne programmeringen går tilbake til hvor vi var hulemennsker. Menn blir tiltrukket av de som er best egnet til å få barn (store bryst, brede hofter). Kvinner blir tiltrukket av de som gir de beste gener, slik at barnet skal overleve en hard virkelighet - badboys, alfamannen. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Endret 16. mars 2009 av stigfjel Lenke til kommentar
Izor Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. +1 Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Det skal være sikkert og visst. I det ekstremt usannsynlige tilfellet at jeg vil ha ha barn så skal det pokker ta være mine egne. Kvinner med bagasje: Nei takk. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Pakkeløsning er lite aktuelt her også, men helt fastlåst er jeg ikke. Fått inntrykk av at pakke er ok for mange. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Anbefaler DNA test av samtlige av barna det påstås at du har medvirket til. Det er 20% sjangs for at det ikke er ditt barn ser du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Anbefaler DNA test av samtlige av barna det påstås at du har medvirket til. Det er 20% sjangs for at det ikke er ditt barn ser du. "83% of statistics are made up on the spot”. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Anbefaler DNA test av samtlige av barna det påstås at du har medvirket til. Det er 20% sjangs for at det ikke er ditt barn ser du. "83% of statistics are made up on the spot”. Denne baserer seg på statestikk fra norske organdonasjoner. Ved organdonasjon innen familien viser det seg at i Norge er ca 20% av alle barn unnfanget av en annen far en han som tror han er den biologiske faren. Før en tokå sjekket disse tallene antok en at tallet var 10%. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil ikke akkurat si at den statistikken kan overføres til at man kan si til en tilfeldig person at det er akkurat 20% sjanse for at hans barn blir unnfanget av en annen, det blir nok for enkelt. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Denne baserer seg på statestikk fra norske organdonasjoner. Har du en link til denne undersøkelsen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Jeg vil helst adoptere, jeg. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal jeg oppfostre barn, skal det være mine egne. Jeg vil helst adoptere, jeg. Du kan få adoptere meg. Vil helst være bortskjemt, kan du ordne det og? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Holde deg stram? Edit: Til Martine Endret 16. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg gidder bare adoptere deg om du har utdanning, førerkort, eget bosted og fast inntekt. Men seriøst, jeg har like mye lyst på et/flere adoptivbarn som egne biologiske barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå