Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikk elest gjennom de siste postene, men Melisma, du har faktisk rett, vil jeg si.

 

Både jenter og gutter kan like snille folk. Men, de må ha selvtillitt. A goodgirl kan være utrolig tiltrekkende, så lenge hun har en god nok selvtillitt.

 

I likhet med at jenter også kan være tiltrukket av en gutt med god nok selvtillitt.

 

Ei jente som HELE tiden trenger å få bekreftelse for at hun er god nok, men så tror hun aldri på det selv, er slitsomt hvis man ikke klarer å takle det :)

Lenke til kommentar
Jeg er da ikke bitter sånn sett, prøver bare å forklare hva jeg mener en badgirl er og hvorfor gutter liker dem.

 

Eller jo, jeg er bitter fordi det er så mange jenter som er snille og gode der ute, men som ikke blir satt pris på fordi de ikke roper høyest eller går med puppa uttafor genseren omtrent. Men jeg er ikke bitter på de jentene, jeg er bitter på de guttene som ikke setter pris på de snille jentene.

En jente kan godt være snill, men ikke i senga! :cool: Og pupper utpå genseren er bare nice ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
En jente kan godt være snill, men ikke i senga! :cool: Og pupper utpå genseren er bare nice ;)

 

Så det beste er egentlig ei jente med splittet personlighet? Yeah :cool:

 

Jeg hadde en gang ei venninne som lurte alle til å tro at hun var et fromt lite lam, uskylden selv, altså. Men så kom det for en dag at hun var en løstøs og hadde vært utro med flere av kompisene til kjæresten sin. Sleipe lille nordlending.

Lenke til kommentar
En jente kan godt være snill, men ikke i senga! :cool: Og pupper utpå genseren er bare nice ;)

 

Så det beste er egentlig ei jente med splittet personlighet? Yeah :cool:

 

Jeg hadde en gang ei venninne som lurte alle til å tro at hun var et fromt lite lam, uskylden selv, altså. Men så kom det for en dag at hun var en løstøs og hadde vært utro med flere av kompisene til kjæresten sin. Sleipe lille nordlending.

Jeg er nordlending, og kjenner forsåvidt godt til typen :D

 

Men er forsåvidt veldig enig i sitatet som Dorian Gray siterer.

Lenke til kommentar

Jenter er ikke svake for badboys, jenter er opptatt av verdi som alle vesener, (evolusjon) dermed finner de frem til de menn som har verdier. Verdiene som teller er de som verdsettes og de som verdesettes vel det er valgt ut av egen forståelse. Den får du gjennom din sosiale opplæring. Dermed er de feminine holdninger det som fører til utvelgingsmetoden. Så de er svake for badboys men det ligger endel mer i dette utsagnet.

jentene har forskjelige verdier også.

Lenke til kommentar
En jente kan godt være snill, men ikke i senga! :cool: Og pupper utpå genseren er bare nice ;)

 

Så det beste er egentlig ei jente med splittet personlighet? Yeah :cool:

 

Jeg hadde en gang ei venninne som lurte alle til å tro at hun var et fromt lite lam, uskylden selv, altså. Men så kom det for en dag at hun var en løstøs og hadde vært utro med flere av kompisene til kjæresten sin. Sleipe lille nordlending.

Hore og madonna vettu ;)

 

Venninna de er ikke annet enn en helt vanlig kvinne :cool:

Lenke til kommentar
Jenter er ikke svake for badboys, jenter er opptatt av verdi som alle vesener, (evolusjon) dermed finner de frem til de menn som har verdier. Verdiene som teller er de som verdsettes og de som verdesettes vel det er valgt ut av egen forståelse. Den får du gjennom din sosiale opplæring. Dermed er de feminine holdninger det som fører til utvelgingsmetoden. Så de er svake for badboys men det ligger endel mer i dette utsagnet.

jentene har forskjelige verdier også.

Sigh... Kvinnre lider av en kronsik "feil". Nemlig at det de sier ikke stemmre over ens med det de faktisk gjør. De _sier_ at de vil ha en snill mann med myke verdier osv, men de går for han som har de skarpeste albuene og mest penger og sosial status. Det er en grunn til at grisestygge menn med masse penger reker rundt med grisefine unge kvinner. Det handler om alt annet en sosial opplæring, det handler om å instinktivt å gå for for han som med størst sannsynlighet vil klare å brødfø henne og hennes avkom.

 

Sån sett skal en ikke se vekk i fra at denne biologien ligger bak en del sosialisering der undertrykking av kvinner er satt i system. Det er i bunn og grunn eneste måten menn kan få _litt_ kontroll ove hvem de får barn med.

Lenke til kommentar
Jeg visste at Martine kom til å svare på det b_m sa der. :D

 

Uuuuh, ja, jeg er nok blitt forutsigbar :b

 

Sigh... Kvinnre lider av en kronsik "feil". Nemlig at det de sier ikke stemmre over ens med det de faktisk gjør.

 

Og du lider av manglende evne til å ta inn over deg at virkeligheten kanskje ikke er helt som du mener.

Lenke til kommentar
Jeg visste at Martine kom til å svare på det b_m sa der. :D

 

Uuuuh, ja, jeg er nok blitt forutsigbar :b

 

Sigh... Kvinnre lider av en kronsik "feil". Nemlig at det de sier ikke stemmre over ens med det de faktisk gjør.

 

Og du lider av manglende evne til å ta inn over deg at virkeligheten kanskje ikke er helt som du mener.

Alle har sin versjon av virkeligheten. Kanikke se at min versjon på noen som helst måte bygger på falske premisser. Tvertimot så finner jeg _ekstremt_ mange med tilsvarende versjon av virkeligheten. eg skulle gitt _mye_ for å få oppleve en annen virkelighet, men den har jeg til gode å se finnes.

 

Forøvrig tror jeg på deg når du sier du mener det du sa over her :)

 

Det er fordi brutal_mann provoserer meg hinsides hva jeg trodde var mulig. Han skal være glad vi diskuterer over internett, for å si det sånn!

Jeg hadde med glede møtt deg IRL for å diskutere ;)

Lenke til kommentar
Det er fordi brutal_mann provoserer meg hinsides hva jeg trodde var mulig. Han skal være glad vi diskuterer over internett, for å si det sånn!

Jeg hadde med glede møtt deg IRL for å diskutere ;)

Jeg tror han legger an på deg, Martine. Og han vet du ikke klarer å si nei fordi han er så bad boy. Du har så lyst, men samtidig kan du ikke ødelegge imaget ditt ... Vanskelig. :p

 

Er jeg irriterende?

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...