Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan vel ha attitude, by på spenning og ha temperament uten å være "bad girl"? (så lei jeg er av disse betegnelsene:P) Med temperament mener jeg ikke brautende, kjeftende og bitchy, men at man sier ifra hvis man ikke blir behandlet rett isteden for å bare nikke, smile å være "snill pike". Hm, er visst en fin linje dette..

 

Men jeg tror egentlig at det fra begge sider er best med en god blanding. Ja, jeg vil ha en snill gutt med selvtillit, men jeg vil ikke bli behandlet som en prinsesse. En tøffel blir bare kjedelig, en som ALLTID skal stå på sitt og behandle meg som om jeg er under ham i rang eller noe er ikke noe kos det heller.

Lenke til kommentar
Og noen av oss jentene vil ha snille gutter, men det får vi visst ikke lov til å mene. Da lyver vi plutselig da. Men gutter, ja guttene får lov til å ville ha snille jenter..

 

Merkelig det greiene der..

 

Ja, det er veldig rart.

 

Sikkert fordi man ikke kan stole på hva jenter sier, fordi vi har så mange irrasjonelle følelser som plutselig snur skuta helt uten forvarsel.

Lenke til kommentar

Kan moderere litt det med snill jente. Om damen min hadde blitt sjekket opp av en ekkel, klengende type på byn, og hun hadde svart med å sende han en rett høyre, så hadde nok jeg kastet hun i taxien, for da skulle jeg hatt hun med en eneste gang:P Jenter som ikke tar i mot drit, men som ikke serverer drit, der har du noe.

Lenke til kommentar
Kan moderere litt det med snill jente. Om damen min hadde blitt sjekket opp av en ekkel, klengende type på byn, og hun hadde svart med å sende han en rett høyre, så hadde nok jeg kastet hun i taxien, for da skulle jeg hatt hun med en eneste gang:P Jenter som ikke tar i mot drit, men som ikke serverer drit, der har du noe.

 

Ja det var noe slikt jeg skulle frem til:P Attitude uten å være bitchy synes jeg er win for begge kjønn.

Lenke til kommentar

Og det samme gjelder gutter og sine tøffel-damer og badgirl's.. Dama sitter hjemme med ungen, mens han er ute og drekker med kompisene og har seg med andre jenter. Det er likedan på begge sider.

 

 

capria: Fjortiser vil ha tøffinger som alle de andre vil ha også, damer skjønner etterhvert at en stabil gutt er gull verdt. Bytter ut gutten med sportsbilen og velger mannen med SUV'en. Man blir mer og mer moden. Dette sier seg vel selv skulle jeg tro?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...