Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det de vil at vi skal tro det.. Men gutter er akkurat lik som jentene der. Samme greia.

Da er vi inne på  "hore eller madonna"-dilemmaet, som vi nok bør ta i en egen tråd...

 

 

 

PS. Jeg hadde ikke sjans på damene da jeg var ung og sjenert, men fixa snella som etterhvert ble kona mi (nå i høst, jippii) ved å være pågående og dristig. Og i ettertid har hun inrømmet at det var det som vakte hennes nysjerrighet (kan vi driste oss til å si "tente henne"?)

 

"Bad boys, bad boys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you?"  :p

Lenke til kommentar
åjo da, gutter liker jenter som har attitude og er badgirls. Som sagt, det går begge veier.

Sorry, men du tar feil. Menn (med stor M) kan godt like kvinner som vil noe her i livet, men dramaqueens og kvinner med kronisk PMS og hodepine er det kun smågutter som holder ut med.

 

"Bad boys, bad boys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you?" :p

Do 'em of course! :cool:

Lenke til kommentar
Helvete... Da endte vi opp med å være enige da... :hrm:

 

Grunnen til at mange hankjønn henger lenge med dramaqueens og andre bæd gørls er manglende selvtillit hos disse hankjønnene. Det, kombinert med den evindelige oppdragelsen om at en skal behandle kvinner som glanspapir... Og så oppfant en PUA. Alt henger sammen...

 

Kjipt!

 

Men nå forstår jeg ikke sammenhengen helt, her. Gutter med dårlig selvtillit henger med krevende og ikke veldig greie jenter, mens gutter med god selvtillit henger med søte og snille jenter som er lette å bestemme over?

ja, i store trekk riktig. Det har, av uvisse grunner, blitt litt in, for menn med baller, å holde seg med kvinner som har karrierer og egne meninger. (Ikke tolk det som om jeg mener det er galt).

 

Gutter med dårlig selvtillit henger ikke med jenter i det hele tatt.

sant nok, på et vis. det re bæd gørls som henger seg på disse og tyner dem for alt de kan av hva som helst.

Lenke til kommentar
Jeg Bad girl = masse metall i trynet, svarte klær, røyker og oppfører seg som en mann.

Det er dårlig jente det,ikke bad girl. :p

 

Dårlig jente? Hun kan da være verdens snilleste og mest omsorgsfulle person selv om hun ser sånn og sånn ut, og oppfører seg motsatt av hva som er forventet av henne.

Lenke til kommentar
Hva er det en jente må gjøre for å være bæd? Eller holder det bare å se dørty ut?

Bæd gørls er noen jævler på kynisme. De er manipulerende og bedriver en for for psykisk terror som er et (vakkert) stilstudie i hensynsøshet. Egosentreringen er fremtredende go viktig. Bæd gørls er i store trekk psykopater forkledd som søte myke kvinner. de velger ut den svakeste mannen og tyner han for det hun kan av penger, mens hun puler rundt med bæd båis med den største selvfølgelighet.

 

hehe, det du beskriver er et fussete kvinnfolk!

 

Jeg spytter mye. Er jeg bæd, eller bare harry? :hmm:

Harry.

Lenke til kommentar

Badgirls: Jenter som lager drama eller som alltid blir innblandet i drama, sladrer og er bitchy(kanskje ikke mot guttene men mot andre jenter), jenter med attitude, jenter med temperament, jenter som albuer seg frem foran andre jenter, jenter som fremstår med god selvtillit gjennom denne bitchy oppførselsen som gutter ser på som sterke jenter. Gutter liker å se at jenter "vinner" over andre jenter eller hevder seg over andre jenter, og at jenta kan by på spenning. Også har vi gutter som liker at jenter er bitchy mot dem igjen, innerst inne.

 

Alle skoler har en populær jente og en populær gutt, alle skoler har en "prom-queen" og "head- cheerleader" og en "quarterback"

 

Så bitchy jenter er noe som tenner guttene. Ja, guttene sier at vi liker badboys, og da får dere tåle samme leksa tilbake. Om dere nekter for at dette er sant, ja da får dere i samme pust godta svar fra jenter som sier at de ikke liker badboys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...