Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skiller seg mer ut med sammensuriumet av engelsk og norsk i alle poster, egentlig. Snakker dere slik i virkeligheten også?

My verre faktisk :cool: da kommer utallige norske dialekter, svensk, dansk, tysk, fransk, russik og serbisk også inn i blidet! :new_woot:

 

Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar.

 

Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel :D

Ja, mange har hatt den erfaringen, at man prøver å ta initiativ, være hyggelig og si hei, da kan man risikere å bli mistenkt for å være ute etter en eneste ting.

Til syvende og sist så er det faktisk det det handler om :)

 

Ja. Alle vet at PuA's er opptatte av å skille seg ut, og dere skiller dere ut ved å ikke ha avatarer! Null avatar = spenning.

Å helvete! Jeg er med i noe jeg forakter!!! *grøsse*

Lenke til kommentar
For mange, sikkert, men aldeles ikke alle. Så vær kul og ikke si "kvinnfolk sånn generelt", for det er jeg helt sikker på at det ikke er noe grunnlag for å mene.

 

Det blir som å sammenligne mannfolk sånn generelt med brutal_mann.

:!: Hadde menn vert like lite naive som undertegnede så hadde ikke denne tråden eksistert ;)

Lenke til kommentar
I knew it.

 

Digg å ha rett, selv om jeg skulle ønske jeg ikke hadde det i dette tilfellet.

Helvete... Da endte vi opp med å være enige da... :hrm:

 

Grunnen til at mange hankjønn henger lenge med dramaqueens og andre bæd gørls er manglende selvtillit hos disse hankjønnene. Det, kombinert med den evindelige oppdragelsen om at en skal behandle kvinner som glanspapir... Og så oppfant en PUA. Alt henger sammen...

Lenke til kommentar
Helvete... Da endte vi opp med å være enige da... :hrm:

 

Grunnen til at mange hankjønn henger lenge med dramaqueens og andre bæd gørls er manglende selvtillit hos disse hankjønnene. Det, kombinert med den evindelige oppdragelsen om at en skal behandle kvinner som glanspapir... Og så oppfant en PUA. Alt henger sammen...

 

Kjipt!

 

Men nå forstår jeg ikke sammenhengen helt, her. Gutter med dårlig selvtillit henger med krevende og ikke veldig greie jenter, mens gutter med god selvtillit henger med søte og snille jenter som er lette å bestemme over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...