Touchdown Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) huh? Det jeg sa var at PuA er ikke skuespill, selv om du av en eller annen grunn tror det. EDIT: @SLIGuy Endret 13. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, det gjør du. Og bare der. Så du må vite at du har ingen fri vilje overhodet! Wow, jeg er jo basically lenket fast til senga di. Men med silkebånd, vi vil ikke være for røffe :o I'm all in your power! Jammen da er vi cool da, Melisma Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skiller seg mer ut med sammensuriumet av engelsk og norsk i alle poster, egentlig. Snakker dere slik i virkeligheten også? My verre faktisk da kommer utallige norske dialekter, svensk, dansk, tysk, fransk, russik og serbisk også inn i blidet! Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar. Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel Ja, mange har hatt den erfaringen, at man prøver å ta initiativ, være hyggelig og si hei, da kan man risikere å bli mistenkt for å være ute etter en eneste ting. Til syvende og sist så er det faktisk det det handler om Ja. Alle vet at PuA's er opptatte av å skille seg ut, og dere skiller dere ut ved å ikke ha avatarer! Null avatar = spenning. Å helvete! Jeg er med i noe jeg forakter!!! *grøsse* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skaff deg avatar da! Det første bildet som kom opp da jeg googlet "brutal man": Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 For mange, sikkert, men aldeles ikke alle. Så vær kul og ikke si "kvinnfolk sånn generelt", for det er jeg helt sikker på at det ikke er noe grunnlag for å mene. Det blir som å sammenligne mannfolk sånn generelt med brutal_mann. :!: Hadde menn vert like lite naive som undertegnede så hadde ikke denne tråden eksistert Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skaff deg avatar da! Det første bildet som kom opp da jeg googlet "brutal man": *hiksteflire* Om dre ser etter en slik for å "spot me" IRL så vil jeg bli anonym for alltid Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg tipper du er en halvfeit 22 år gammel mann med skjegg som har vokst en uke og sterke briller. Til tross for dette tror jeg du har en enorm selvtillit. For å sette opp dette algebraisk: brutal_mann = Karl-Peder + selvtillit. Mine 50 øre. Endret 13. mars 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg tipper brutal_mann er rundt 40 med ganske gjennomsnittlig utseende. Eldre enn 22 ihvertfall. @b_m: Hehe, jeg gjør ikke det. Men du må innrømme at det hadde vært morsomt å ha en slik avatar med nicket ditt? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jo da, 22 var bare valgt for at jeg skulle kunne bruke formelen min. Jeg tror egentlig han er rundt 30. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gutter faller like mye for badgirls som jenter gjør for badboys, så det heller begge veier. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gutter faller like mye for badgirls som jenter gjør for badboys, så det heller begge veier. Ja, men gutter liker nok søte og snille jenter i større grad enn jenter liker søte og snille gutter. ...har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er det de vil at vi skal tro det.. Men gutter er akkurat lik som jentene der. Samme greia. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da er de flinke skuespillere. Oscars for everyone! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gutter faller like mye for badgirls som jenter gjør for badboys, så det heller begge veier. Ja, men gutter liker nok søte og snille jenter i større grad enn jenter liker søte og snille gutter. ...har jeg inntrykk av. Jenter skal være litt underdanige, så ja, du har helt rett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I knew it. Digg å ha rett, selv om jeg skulle ønske jeg ikke hadde det i dette tilfellet. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg liker ikke badboys, jeg liker snille gutter med selvtillit. Hvor er de DE gjemmer seg henn? Selvtillit = bad Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I knew it. Digg å ha rett, selv om jeg skulle ønske jeg ikke hadde det i dette tilfellet. Helvete... Da endte vi opp med å være enige da... Grunnen til at mange hankjønn henger lenge med dramaqueens og andre bæd gørls er manglende selvtillit hos disse hankjønnene. Det, kombinert med den evindelige oppdragelsen om at en skal behandle kvinner som glanspapir... Og så oppfant en PUA. Alt henger sammen... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Helvete... Da endte vi opp med å være enige da... Grunnen til at mange hankjønn henger lenge med dramaqueens og andre bæd gørls er manglende selvtillit hos disse hankjønnene. Det, kombinert med den evindelige oppdragelsen om at en skal behandle kvinner som glanspapir... Og så oppfant en PUA. Alt henger sammen... Kjipt! Men nå forstår jeg ikke sammenhengen helt, her. Gutter med dårlig selvtillit henger med krevende og ikke veldig greie jenter, mens gutter med god selvtillit henger med søte og snille jenter som er lette å bestemme over? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gutter med dårlig selvtillit henger ikke med jenter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 åjo da, gutter liker jenter som har attitude og er badgirls. Som sagt, det går begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå