Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aw, thanks textar. Takk for komplimentet :)

 

Men, vi definerer oss vel ikke som puas lengre.

 

Vi har nådd the next level :cool:

 

 

Se der ja, der viser du et strålende eksempel på godt selvbilde. Mitt utsagn kunne vel tolkes både negativt og positivt. Men siden du er i "the next level" så tolket du det selvsagt postivt. Det er gutten sin det :)

 

Den som ikke bekrefter seg selv vil bare ha kortvarig nytte av andres bekreftelse. Det blir som å pisse i buksa. Den som bekrefter seg selv vil ta selv de minste signaler som bekreftelse.

 

Ha en fin dag Raijin, det er en fryd å lese dine innlegg. Du er alltid postiv, og har bestandig noe fornuftig å komme med. Stå på gutt :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er nok ikke med hensikt å falle for en "badboy", det bare skjer.

Vi jenter har nok alle (nesten) en drøm om å være den jenta som gjør

en slik gutt snill og god, og vi klarer det for en liten periode, til han

begynner å slå oss, men da er vi så glad i han, så vi klarer ikke å gjøre det

slutt. Men jeg tror ikke "badboys" er mere tiltrekkende for jenter.

Lenke til kommentar
Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar.

 

For mange, sikkert, men aldeles ikke alle. Så vær kul og ikke si "kvinnfolk sånn generelt", for det er jeg helt sikker på at det ikke er noe grunnlag for å mene.

 

Det blir som å sammenligne mannfolk sånn generelt med brutal_mann.

 

Haha, betyr det at jeg lever i fantasiene dine, Martine? Oh, you dirty something!

 

Ja, det gjør du. Og bare der. Så du må vite at du har ingen fri vilje overhodet!

Lenke til kommentar
Det er nok ikke med hensikt å falle for en "badboy", det bare skjer.

Vi jenter har nok alle (nesten) en drøm om å være den jenta som gjør

en slik gutt snill og god, og vi klarer det for en liten periode, til han

begynner å slå oss, men da er vi så glad i han, så vi klarer ikke å gjøre det

slutt. Men jeg tror ikke "badboys" er mere tiltrekkende for jenter.

 

Med badboys tror jeg ikke nødvendigvis man mener menn som slår. Eller er jeg helt på jordet?:p

Lenke til kommentar

The Martine, nei det er egentlig samma greia. Det ble bare en diskusjon rundt om at PuA ikke passet helt som en betegnelse lenger fordi mye av teorien går på inner game, det å utvikle seg selv. Derfor foreslo noen å kalle det "PUMA" Pick myself up artist. Altså Løfte seg selv høyere artist.

Lenke til kommentar
The Martine, nei det er egentlig samma greia. Det ble bare en diskusjon rundt om at PuA ikke passet helt som en betegnelse lenger fordi mye av teorien går på inner game, det å utvikle seg selv. Derfor foreslo noen å kalle det "PUMA" Pick myself up artist. Altså Løfte seg selv høyere artist.

 

Okei, skjønner. Det låter jo mye bedre enn PuA =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...