Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey! Noen av oss er snille og MAD confident :cool:

Oh yes! :D Der er formelen på suksess, og jeg må si at jeg stortrives i den situasjonen ;)

 

Nah, det tror jeg ikke noe på, Raijin. Du er ikke ekte, bare en fantasifigur. Snille gutter med selvtillit er bare for godt til å være sant.

Og der fikk vi svaret på hvorfor dere aldri finner de snille gutta med god selvtillit.. Dere nekter jo plent for at de finnes!

Lenke til kommentar
Hey! Noen av oss er snille og MAD confident :cool:

Oh yes! :D Der er formelen på suksess, og jeg må si at jeg stortrives i den situasjonen ;)

 

Nah, det tror jeg ikke noe på, Raijin. Du er ikke ekte, bare en fantasifigur. Snille gutter med selvtillit er bare for godt til å være sant.

Og der fikk vi svaret på hvorfor dere aldri finner de snille gutta med god selvtillit.. Dere nekter jo plent for at de finnes!

 

Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar.

 

Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel :D

Lenke til kommentar
Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar.

 

Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel :D

Ja, mange har hatt den erfaringen, at man prøver å ta initiativ, være hyggelig og si hei, da kan man risikere å bli mistenkt for å være ute etter en eneste ting.

Lenke til kommentar

stakan / Melisma:

Utdypning? :|

 

Tydelig at dere sier PUA-disipler i negativ sammenheng.. Men jeg ser ikke så mye negativt i å være en snill kar med selvtilliten på plass..

Er jo det alle sammen klager over at det ikke er noen som er..

 

Og hvis dere sikter til det å være en badass drittsekk, så strider det i mot mesteparten av PUMA-teorien så regner med det ikke er det dere sikter til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...