TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nah, det tror jeg ikke noe på, Raijin. Du er ikke ekte, bare en fantasifigur. Snille gutter med selvtillit er bare for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Betyr det at jeg egentlig ikke finnes...? *se seg smått bekymret omkring* Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hey! Noen av oss er snille og MAD confident Oh yes! Der er formelen på suksess, og jeg må si at jeg stortrives i den situasjonen Nah, det tror jeg ikke noe på, Raijin. Du er ikke ekte, bare en fantasifigur. Snille gutter med selvtillit er bare for godt til å være sant. Og der fikk vi svaret på hvorfor dere aldri finner de snille gutta med god selvtillit.. Dere nekter jo plent for at de finnes! Lenke til kommentar
isprins Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hey! Noen av oss er snille og MAD confident Oh yes! Der er formelen på suksess, og jeg må si at jeg stortrives i den situasjonen Nah, det tror jeg ikke noe på, Raijin. Du er ikke ekte, bare en fantasifigur. Snille gutter med selvtillit er bare for godt til å være sant. Og der fikk vi svaret på hvorfor dere aldri finner de snille gutta med god selvtillit.. Dere nekter jo plent for at de finnes! Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar. Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, betyr det at jeg lever i fantasiene dine, Martine? Oh, you dirty something! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 what happened to the puma? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jo da, vi finnes.. Men jeg tror at kvinnfolk sånn generelt sett har brendt seg såpass på badboys at de muligens kjører seg ned i en " alle menn er rass** " mentalitet.. Kommer man da bort å sier hei, så får man hue bidt av med en eller anna spydig kommentar. Men samma det, såvidt det jeg kjenner til så dauer man ikke av å være singel Ja, mange har hatt den erfaringen, at man prøver å ta initiativ, være hyggelig og si hei, da kan man risikere å bli mistenkt for å være ute etter en eneste ting. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 PUA disipler Ja, det var jo konstruktivt.. Lyst til å utdype hva du egentlig siktet til? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Stig, "Hei" funker awesome det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tenkte det samme som Melisma Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 stakan / Melisma: Utdypning? :| Tydelig at dere sier PUA-disipler i negativ sammenheng.. Men jeg ser ikke så mye negativt i å være en snill kar med selvtilliten på plass.. Er jo det alle sammen klager over at det ikke er noen som er.. Og hvis dere sikter til det å være en badass drittsekk, så strider det i mot mesteparten av PUMA-teorien så regner med det ikke er det dere sikter til.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var vel ikke ment hverken positivt eller negativt, heller mer "Spot the PUA". Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ah.. jeg som misforsto then. Carry on, nothing to see here.. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja. Alle vet at PuA's er opptatte av å skille seg ut, og dere skiller dere ut ved å ikke ha avatarer! Null avatar = spenning. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Er ikke alltid det skal så mye til nei:P Tenkte ikke på avaterer, hehe. Endret 13. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg HADDE avatar, men så skulle jeg bytte. Men den var for stor, så da falt begge vekk. Hmf! ;p Tell us Stakan! Eller, jeg vet. It's because we overflow with Awesome! ;p Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skiller seg mer ut med sammensuriumet av engelsk og norsk i alle poster, egentlig. Snakker dere slik i virkeligheten også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå