Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dama drikker deg under bordet så er du langt fra en bad boy. Da er du faktisk litt lame. Øl drikkes til kamp,mat og vors.

 

Nei, da er dama mann. Sprit er for folk som ikke liker alkoholholdig drikke, men vil bli fullest mulig på kortest mulig tid.

Pøh. Ekte mannfolk liker skotsk maltwhisky. Brunt brennevin med stil. Og pils? Det er for pingler. Skal jeg drikke øl foretrekker jeg eksport. En veldig god og billig øl er Pripps Blå extra stärk (7.2%) (systembolaget). Fordelen er at man ikke trenger å ha med så mange bokser, og 0.5L boksen koster mindre enn en 0.33L Tuborg. Vanlig pils smaker vann nå.

 

Men uansett, må nok legge om til en tøffere og mer "bad" stil heretter. Å bare være snill og grei funker ikke, og man blir alltid sett på som "han gode vennen". Ikke at det blir så vanskelig, kan være skikkelig "bad" hvis jeg ikke tøyler meg. Må bare skru av moralen.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Dorian: Det handler ikke om tiltrekning(noe jeg for øvrig tror er sterkt påvirket av kulturelle forhold og som dermed er foranderlig), men om å stå for det en er. Hvis det å være hyggelig og grei er i samsvar med det en føler er naturlig for en selv, så ser jeg ingen grunn til å endre på det, og i alle fall ikke for noe så tåpelig og trivielt som et ligg.

"Et ligg"? Man snakker vel om absolutt alle fysiske forhold med det motsatte kjønnet, noe jeg ser på som noe av det viktigste i livet mitt, og absolutt en av de faktorene som styrer hvor lykkelig jeg er.

Lenke til kommentar

Jeg står fast ved at å endre seg som person, kun med det mål for øyet å behage andre, er veikt. Skal en forandre seg så skal det være fordi en har lyst til det selv, ikke for å tilpasse seg en irrasjonell rollefordeling som strider mot ens egne prinsipper.

Endret av Coleridge
Lenke til kommentar
Jeg står fast ved at å endre seg som person, kun med det mål for øyet å behage andre, er veikt. Skal en forandre seg så skal det være fordi en har lyst til det, ikke for å tilpasse seg en irrasjonell rollefordeling som strider mot ens egne prinsipper.

Legger om stilen også på grunn av at jeg er generelt drittlei av å være "han snille".

Lenke til kommentar
Tja, man kan være lykkelig uten å ha draget også. Man velger selv hvor viktig man vil la forholdet itl det motsatte kjønn være.

 

Og som du sier, handler det ikke bare om et lligg, men om mange ligg og mere til.

Jeg tror "man" kan være lykkelig uten å ha draget, men jeg tror ikke jeg kan være lykkelig uten draget. Det er en for stor del av livet, og egentlig den eneste hobbyen jeg har.

Lenke til kommentar
Jeg tror "man" kan være lykkelig uten å ha draget, men jeg tror ikke jeg kan være lykkelig uten draget. Det er en for stor del av livet, og egentlig den eneste hobbyen jeg har.

Det kommer an på. Innrømmer gjerne at det nå er en stund siden jeg har fått napp, men det betyr ikke at jeg sipper, sutrer og griner som en drittunge. Det er så mye annet å fylle tiden med.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke tiltrukket av bad boys ;) Jeg vil ha akkurat sånne som deg!! Men finner ingen, og tro meg: jeg leter! :)

Vi er overalt. Du ser oss bare ikke, for selv om vi har de egenskapene som du tror du leter etter, så er det ikke oss du faller for. Hvis man stadig vekk finner noe som man ikke vil ha, så bør man kanskje stoppe opp et øyeblikk og tenke over hva man egentlig leter etter.

 

Her er en liten anekdote til alle jenter som lurer på hvor de snille guttene er:

http://www.disillusionedself.com/2007/12/2...-the-nice-guys/

 

Hmmm... Jeg skumleste den teksten, men jeg har aldri hatt en sånn guttevenn som følger etter meg og er der for meg når jeg trenger noen! Ærlig! Jeg er åpen for alle gutter, men dere snille gutter er for redde til å ta kontakt. :p Du tror kansje ikke det er grunnen til at mange jenter ender opp med "bad boys"? Fordi dere som er de snille, ikke tørr å ta sjansen! ;) Dere bare gjemmer dere vekk og lar de slemme guttene overta :ermm:

Jeg er nok for gammal for deg ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...