Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan da bad? "Bad boy" er ikke noe du blir over natta Behandle henne litt dårlig, men ikke så dårlig at hun stikker av. Selvfølgelig, det er en prosess. Skjer ikke over natta, men det skjer etter hvert. Det er jo ikke bad boy, i mine øyne. Det er bare idiotisk og dårlig kjæreste Var det jeg tenkte jeg også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Folk har en tendens til å ta feil av dette. De oppfører seg som en kødd, istedet for å være "kul" og "bæd". Styrt ei halvflaske, så er du bad nok Jeg hadde falt for deg. Lett! Endret 12. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Drikker ikke sprit. Bad boys drikker sprit. Lenke til kommentar
Coleridge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Da får du velge mellom å være skammelig eller å ikke ha draget. Du må faktisk endre litt karakter. Ikke noe galt i det. Selvtillit og bad oppførsel. Funker som faen! Dette handler mye om kjønnsroller, og kjønnsroller kan endres. Så fremfor å endre seg selv, kunne en i stedet forsøkt å endre de, som jo tross alt er den virkelige roten til problemet. Har du noen gang tenkt på det? Endret 12. mars 2009 av Coleridge Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Drikker ikke sprit. Bad boys drikker sprit. De styrter spriten rett ned. Gjerne 60. Er du ekte mann, tar du deg en god slurk med 96%. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Drikker ikke sprit. Bad boys drikker sprit. Sprit er for jenter. Bad boys drikker øl. Turtlis og jeg er ikke helt på bølgelengde her. Endret 12. mars 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Drikker ikke sprit. Bad boys drikker sprit. Sprit er for jenter. Bad boys drikker øl. Turtlis og jeg er ikke helt på bølgelengde her. It's so cute that you think that. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tror nok du er på vidda. Mannfolk drikker ALT. Øl, sprit og brunt brennevin. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, vi drikker ikke alt. Visse ting er forbeholdt jenter. Som sprit, rusbrus og vin. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hehe, veldig mange voksne mannfolk drikker rødvin MENN drikker rødvin. Bad boys drikker "hæmert"/hjemmebrent. Endret 12. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, JEG drikker ikke alt. Visse ting er forbeholdt jenter. Som sprit, rusbrus og vin. Sånn. Om du ikke tåler sprit betyr ikke det at (ekte?) menn ikke drikker det. Heimbrent er ikke jentedrikk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kul som jeg er, har jeg drukket mye brennvin rett fra dunken. Alle de bæde guttene som så på var helt sjokkert, og jeg var et ekte kvinnfolk. Det skal lite til for å imponere en "bad boy" :!: Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Vi bruker ulike definisjoner på "bad boy". Jeg tenner ikke på damer som drikke rett fra dunken. Bad boys tenner kun på utseendet. Endret 12. mars 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Litt kjedelig hvis du hadde tent på meg, da hadde jeg nok brent opp veldig fort med all den spriten jeg i magen. Siden du tenner kun på utseende, så skal jeg fortelle deg at jeg er riktig så søt, om jeg vil. Endret 12. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Om dama drikker deg under bordet så er du langt fra en bad boy. Da er du faktisk litt lame. Øl drikkes til kamp,mat og vors. Endret 12. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Litt kjedelig hvis du hadde tent på meg, da hadde jeg nok brent opp veldig fort med all den spriten jeg i magen. Lol. Siden du tenner kun på utseende, så skal jeg fortelle deg at jeg er riktig så søt, om jeg vil. Spiller jo liten rolle når du bare er en forumkarakter. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Om dama drikker deg under bordet så er du langt fra en bad boy. Da er du faktisk litt lame. Øl drikkes til kamp,mat og vors. Nei, da er dama mann. Sprit er for folk som ikke liker alkoholholdig drikke, men vil bli fullest mulig på kortest mulig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå