Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å, så du ønsker saklighet? Da foreslår jeg at du slutter å presentere dine meninger og antakelser som om det skulle være kalde harde fakta, og avstår fra grove generaliseringer og vill gjetning.

 

Det heter å ha en annerledes mening. Velkommen til verden.

 

I'm out.

Lenke til kommentar

Guest_mannfolk altååå;)_* har mange gode poeng.

 

Det hjelper ikke å diskutere eller syte, man må heller bare prøve forskjellige handlinger og lære av det.

 

Min oppfatning er at alle jenter vil ha en gutt som gjør at de får følelser. Hva dette innebærer, dvs. hva slags følelser, avhenger helt og holdent av hvordan denne jenta er, - hvilket livsstadie hun er på. Når hun har funnet en "villmann" hun vil ha for seg selv, vil hun kanskje ønske å temme ham slik at han ikke stikker av, aka "tøflifisering".

Lenke til kommentar
Å, så du ønsker saklighet? Da foreslår jeg at du slutter å presentere dine meninger og antakelser som om det skulle være kalde harde fakta, og avstår fra grove generaliseringer og vill gjetning.

 

Det heter å ha en annerledes mening. Velkommen til verden.

 

I'm out.

 

Beklager, den der holder ikke vann.

 

1) Du gjorde ikke rede for at dette kun var din mening.

2) Du bygget opp under ditt eget "konkrete eksempel" med en urealistisk generalisering.

3) Konklusjonen din ("Bad boy" = selvsikkerhet == alder) er helt feil, og har ikke grunnlag i kilder eller røtter i virkeligheten.

 

Og til sist vil jeg gjerne quote deg:

Fint at du holder deg saklig. Om du ikke har noe annet å komme med enn usaklig pisspreik kan du dra en viss plass.

 

Ha en fin tur.

Lenke til kommentar

Såkalte snille og greie gutter har en tendens til å tilpasse seg og lå jenta bestemme.. en viktig del av den maskuline biten når det kommer til tiltrekning går på nettopp det at jenter vil ha en gutt som bestemmer, vet hva han vil ha og tørr og vise at han er mannen i forholdet. Jeg vet det høres teit ut, men det er ihvertfall sant utifra min erfaring; ikke gi deg selv på sølvfat og ta kontroll over situasjonen og vis hva du vil, vær dominerende.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_chucky_*

Guest_mannfolk altååå

 

Forum uten syting, klaging og uenigheter. Blir jo ikke no artig å lese.

Men er enig vi er nok noen syte paver. Tøffler nope må du ikke være i eit forhold for å bli ein tøffel.

 

Mitt eige inntrykk av å ha vært singel no i 35 år. (det er jekla lenge og lite håp for meg) Er rett og slett att eg har hatt det for gøy, hatt for mange hobbyer og interesser. Og vært altfor egoistisk. Og har aldri fått tid til damer. Sitter heime ja avogtil. Men ellers er det svømming, helsestudio, tatoovering, jobb, kosthold, filmer og serier på DVD og dataspel. Paintball og har dreve med kickboxing og ninjitsu. Lest mye bøker (engelsek fantasy) opp gjennom tidene.

 

bla bla bla har bare ikke tid til overs til damer, iallefall ikke primadonnaer med nasa i sky og bitch shield. Som ikke skjønner korfor eg ikke viser interesse. Henry Rollins er foresten eit av mine idol.

 

Eg klandrer ingen andre enn meg sjølve for at eg er singel. Men ja pub sjekking er deprimerandes. Har heller lyst til å sitte heime å tatovere mine eigne kneskåler. (ja eg kan tatovere :o))

 

PS har ingen TV kanaler so kaster ikke bort tid på idiot boxen eller sport :o)

Lenke til kommentar

I starten av forholdet - testperioden - vil dama forsøke å få igjennom en del saker. Ironisk nok har mannen bedre sjans hvis han overstyrer henne og tar avgjørelsene selv. Kvinner er av natur på denne måten underordnet mannen, og de vil det selv! Likevel ønsker de likestilling. Er det rart man ikke forstår seg på dem?

 

 

Jeg har falt for mange "bad boys".

 

Der ser du!

 

Og nei, jeg klager ikke over at bad boys får alle damene. Jeg prøver i stedet å bli mer bad selv.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver, er fordi mange bruker biologi som en forklaringsmodell og unnskyldning for absolutt alt, hvilket er feil og veldig irriterende.

Hver enkelt har ansvar for sine egne handlinger, uavhengig om man er gutt eller jente. Jeg har hørt bortimot alle unnskyldninger før, og jeg tar ikke dårlige bortforklaringer seriøst lenger. Men det jeg mente var at hvis man blir straffet for å være en grei fyr, må man bare ta konsekvensen av det og slutte med det. Handler ikke om å endre personlighet, men å sørge for å ikke få problemer og hodebry fordi man er snill.

 

Men hvis en er i et forhold og blir straffet fordi man er grei og hyggelig, er det ikke da på sin plass å be motparten se til helvete å skjerpe seg, i stedet for å gi etter og tilpasse seg idiotien? Om du oppfører deg fint er det da ikke du som gjør noe galt, og følgelig er det ikke du som skal innrette deg, men hun/han.

Lenke til kommentar
Men hvis en er i et forhold og blir straffet fordi man er grei og hyggelig, er det ikke da på sin plass å be motparten se til helvete å skjerpe seg, i stedet for å gi etter og tilpasse seg idiotien? Om du oppfører deg fint er det da ikke du som gjør noe galt, og følgelig er det ikke du som skal innrette deg, men hun/han.

 

Hvem som gjør noe galt er irrelevant. Hvis du vil ha dame, har du større sjans om du er bad.

Lenke til kommentar
Men hvis en er i et forhold og blir straffet fordi man er grei og hyggelig, er det ikke da på sin plass å be motparten se til helvete å skjerpe seg, i stedet for å gi etter og tilpasse seg idiotien? Om du oppfører deg fint er det da ikke du som gjør noe galt, og følgelig er det ikke du som skal innrette deg, men hun/han.

Dette er bare noe jeg antar, men en del nice guys "tør ikke" å si ifra. De tenker at det blir lettere for alle hvis de tilpasser seg (mens det egentlig gjør det verre for alle), istedenfor å si ifra, fordi de har fått høre at gutter skal være snille. Og det tar oss tilbake til kjernen av problemet ...

Lenke til kommentar
Jeg har falt for mange "bad boys".

Der ser du!

 

Og nei, jeg klager ikke over at bad boys får alle damene. Jeg prøver i stedet å bli mer bad selv.

Hvordan da bad? Ta ei øl på styrten eller vise fram sprøytearrene i arma ? :p

Mine crush har vært hyggelige karer, men med noe mangel på hjerneceller som resulterer i teite ting :roll:

 

"Bad boy" er ikke noe du blir over natta, men noe man er eller utvikler seg til å være.

Det skader ikke å gjøre seg litt utøffel heller. Blaute mannfolk uten bein i nesa er ikke noe for meg hvertfall.

 

Jeg og ei venninne var på fest en gang, for lenge siden. Det kom inn en fyr, som i mine øyne var maks harry og virkelig føgly! Han hadde svart nettingsinglet og så helt idiotisk ut, der han prøvde å flashe musklene sine.

Jeg tenkte mitt om han, og da sa venninna mi "Åh...se han der da, *sikle* skikkelig badboy!!".

Noen synes det er utseende og ikke oppførselen er bad boy. Og venninna mi faller kun for slike gutter. Det ender selvfølgelig aldri bra.

Lenke til kommentar
Men hvis en er i et forhold og blir straffet fordi man er grei og hyggelig, er det ikke da på sin plass å be motparten se til helvete å skjerpe seg, i stedet for å gi etter og tilpasse seg idiotien? Om du oppfører deg fint er det da ikke du som gjør noe galt, og følgelig er det ikke du som skal innrette deg, men hun/han.

 

Hvem som gjør noe galt er irrelevant. Hvis du vil ha dame, har du større sjans om du er bad.

 

Det er aldeles ikke irrelevant. Det er direkte skammelig å skulle føye seg etter irrasjonelle krav, hvilket dette "bad boy" greiene i aller høyeste grad må kunne sies å være. Det virker for meg som om veldig mange her på dette forumet har sunket så lavt at de er villige til å endre fullstendig karakter bare for å få seg et ligg. De spør seg ikke en gang om det er riktig eller galt, alt som betyr noe er å hoppe i halmen med en eller annen. Ærlig talt, hvor flakset vettet deres av sted?

Lenke til kommentar

Man har jo forklart flere ganger i tråden hvorfor jenter tiltrekkes av gutter som kan sees på som "bad boys", eller i det minste vist hvorfor de holder seg unna det som kalles "nice guys". Se mitt innlegg nederst og flere andre innlegg i tråden som viser logikken bak tiltrekning.

 

Gutter som klager på bad boys pleier å være veldig kjedelige. De er vant til å se at den kjedelige, snille typen får jenten i filmer, og skjønner ikke hvorfor det ikke skjer i virkeligheten. Det er rett og slett fordi jenten du går etter ikke er kjedelig, og ikke vil ha en kjedelig kjæreste. Ekte rettferd er at sånne gutter blir sammen med gråmusjenter som ikke sminker seg og gjemmer seg i hjørnet på fest. Hvis du derimot vil ha en jente med litt futt i så må det også være litt futt i deg, og det er det sjeldent i gutter som gjør alt for å få damen til å tro at hun er for god for ham, for deretter å bli overrasket når hun begynner å tenke det selv, som har..
Lenke til kommentar
Det er direkte skammelig å skulle føye seg etter irrasjonelle krav, hvilket dette "bad boy" greiene i aller høyeste grad må kunne sies å være. Det virker for meg som om veldig mange her på dette forumet har sunket så lavt at de er villige til å endre fullstendig karakter bare for å få seg et ligg. De spør seg ikke en gang om det er riktig eller galt, alt som betyr noe er å hoppe i halmen med en eller annen. Ærlig talt, hvor flakset vettet deres av sted?

 

Da får du velge mellom å være skammelig eller å ikke ha draget. Du må faktisk endre litt karakter. Ikke noe galt i det. Selvtillit og bad oppførsel. Funker som faen!

 

Hva er forresten en gråmusjente?

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
Så ditt mål er å behandle jenter dårlig?

 

Nei, det er ikke målet, men virkemiddelet. Jeg har egentlig alltid vært en "nice guy", men fant ut at det funka dårlig. Etter at jeg begynte å bli bad, får jeg mye mer oppmerksomhet på damefronten. Det er ikke mitt valg, men damenes valg. Helst skulle jeg ønske at jenter var sånn at de faktisk likte nice guys, men det er altså ikke tilfelle. Så hva gjør man?

 

1. Fortsetter å være nice guy uten hell?

2. Forandrer karakter og har mer suksess?

 

For meg var valget enkelt.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
Hvordan da bad?

 

"Bad boy" er ikke noe du blir over natta

 

Behandle henne litt dårlig, men ikke så dårlig at hun stikker av.

 

Selvfølgelig, det er en prosess. Skjer ikke over natta, men det skjer etter hvert.

Det er jo ikke bad boy, i mine øyne. Det er bare idiotisk og dårlig kjæreste ;)

Lenke til kommentar

Dorian: Det handler ikke om tiltrekning(noe jeg for øvrig tror er sterkt påvirket av kulturelle forhold og som dermed er foranderlig), men om å stå for det en er. Hvis det å være hyggelig og grei er i samsvar med det en føler er naturlig for en selv, så ser jeg ingen grunn til å endre på det, og i alle fall ikke for noe så tåpelig og trivielt som et ligg.

Endret av Coleridge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...